Період оскарження умов закупівлі - по 28-11-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10020, м.Житомир, вул. О.Клосовського, 8. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 749 420,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 494,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський дошкільний навчальний заклад №71 |
ЄДРПОУ: | 22061551 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бугайчук Тетяна Вікторівна |
Телефон: | +380987294103 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10020, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Клосовського, будинок 8 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД": 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", на виконання вимог п.1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 5 до тендерної документації, надав у складі пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних (зразок) на Кугукову І.В., в якій відсутня інформація про посаду вказаної особи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 5 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - лист згода за формою згідно з Додатком 5 на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», чиї персональні данні містяться у тендерній пропозиції учасника. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.