Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 236 898,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 368,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний туберкульозний санаторій "Володимирський" |
ЄДРПОУ: | 02001765 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Корнієнко Надія Василівна |
Телефон: | +380962282752 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 63435, Україна, Харківська область,Зміївський район, с. Курортне |
1 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.3 тендерної документації Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях з наданням копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Учасником не надані відповідні документи. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. 2)Перелік виявлених невідповідностей: відповідно пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати відомості у вигляді довідки про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір на поставку аналогічної продукції. У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів), копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.