Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 17 846 058,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 178 460,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 535 381,74 UAH |
Замовник: | КЕВ м. Житомир |
ЄДРПОУ: | 08492505 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лось Марія Юріївна |
Телефон: | +380976328249 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20 |
12 |
Пунктом 40 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ", код ЄДРПОУ/ІПН 43418783 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з п. 3.1.1. тендерної документації, 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1; • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; • інформацією щодо наявності/відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей; • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); • належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник може надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи; • свідоцтво про державну реєстрацію або виписку або витяг із ЄДР (для фізичних осіб-підприємців). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; • інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Відповідно до п. 3.1.5. тендерної документації, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, тощо. - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі положень установчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. - для фізичних осіб-підприємців - копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку або витягу із ЄДР. Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" документи щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції відсутні. Надати відповідні документи. 2. Відповідно до п. 2.1.1. Тендерної документації, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості, 535 381,74 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" були надані документи, що підтверджують внесення забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Ліцензія Банку.pdf, Довіреність Павлюк Г.Г. КОПІЯ ОРИГІНАЛУ.pdf, ГАРАНТІЯ 36474.pdf, Витяг з наказу Павлюк Г.Г.pdf, ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ БАНКІВ.pdf, проте у складі пропозиції наявний документ 7). Договір гарантії кл.pdf, який не містить підпису та печатки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ". Відповідно до чинних вимог законодавства, Якщо у договорі немає підпису, ім’я / найменування юридичної особи та реквізитів сторін, його можна вважати таким, що не має юридичної сили. Це пояснюється тим, що по реквізитам ми повинні ідентифікувати людину чи компанію, а підпис засвідчує надання згоди. Враховуючи вищезазначене, прошу надати документ заповнений належним чином.
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ", код ЄДРПОУ/ІПН 41559270 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 2.1.1. Тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулись до нього у спосіб інший, аніж через електронну систему закупівель, про що у складі тендерної пропозиції учасником подається письмова згода. Зазначене стосується отримання не через електронну систему закупівель будь-яких звернень, листів тощо протягом всього періоду проведення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ-СІТІ" даний документ відсутній. Надати згоду. 2. Згідно пп. 1.1, п.1, розділу 5 тендерної документації, учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідка у в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості договорів по наданню аналогічних послуг*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які були укладені в 2022-2023 роках, разом з копіями договорів (не менше одного договору за рік). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ-СІТІ" у складі тендерної пропозиції надано довідку «Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям» до якої прикріплено ска-копії документів підтверджуючих виконання аналогічних договорів. Додаткові угоди до договору від 26.01.2022 №26/01 розміщені в нечитабельному форматі (текст розмитий та частково відсутній). Згідно п. 3.1.3 тендерної документації Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Надати відповідні документи у читабельному вигляді. 3. Згідно з п. 6.2.2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист з підтвердженням того, що договір про закупівлю буде укладений у вказані строки. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ-СІТІ" даний документ відсутній. Надати гарантійний лист. 4. Пунктом 5.1.6. тендерної документації встановлено, що відповідно до абзацу другого пункту 39 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник надає гарантії у формі довідки за підписом замовника торгів про відсутність негативного досвіду роботи з учасником за увесь період його існування. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ-СІТІ" даний документ відсутній. Надати довідку. У відповідності до пункту 40 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.