Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта та дистиляти, 09132000-3 – Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 390 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Тернопільська міська рада |
ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волошин Наталя |
Телефон: | 380674473114 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.11.2023 № 213/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: ….. 9) Довідка про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 17.11.2023 №19/010, у якій зазначено інформацію про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, однак в цій довідці учасник по тексту довідки зазначив найменування іншої юридичної особи-учасника (ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ») та зробив посилання на Закон України, який не передбачає наявність ліцензії, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». 10) Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодної інформації та документів, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність документа дозвільного характеру. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. ……… 14) копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника або довідку про наявність Ліцензії з вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію. Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність АЗС (в м. Тернопіль та районах Тернопільської області), однак учасником не завантажено копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним до п.5 «м.Тернопіль, вул Микулинецька, 40Б» та п. 9 «Тернопільський р-н, с. Великі Гаї, вул.Обїздна, 33», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також Учасником подано довідку від 17.11.2023 №2023/10/18, однак учасником не завантажено копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним до таких пунктів довідки: -п.213 «Львівська обл. м. Золочів, вул. Обїзд на,36», -п.216 «Львівська обл., м. Борислав, вул. Братів Лисиків, 1 А», -п.224 « Львівська обл., м. Львів, вул. Ряшівська, 6», - пп.295 – 303 «Полтавська обл.», - п.324 «Сумська обл., м. Конотоп, просп. Миру, 27», - п. 332 «Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 40Б», - пп.336-356 «Харківська обл.», - п. 359 «Херсонська обл., м. Херсон, просп. Адмірала Сенявіна, 49», - пп. 375-380 «Черкаська обл.», - пп. 389-393 «Чернігівська обл.», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС відповідно до поданих довідок. 2. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та перелік документів, якими підтверджується відповідність Учасника даному критерію. Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2021-2022 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору. Разом з довідкою подати копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. У разі зазначення у довідці два та більше аналогічних договорів документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору. ….. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 13.11.2023 № 2023/09/71, однак у цій довідці Учасником вказано перелік укладених договорів учасником за період 2023 року, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями: - відкориговану довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) з аналогічним предметом закупівлі за 2021-2022 роки із відображення повної та коректної інформації, що вимагається Замовником; - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); -лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. …
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.