Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 619 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 190,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Коломийська міська рада |
ЄДРПОУ: | 04054334 Досьє YouControl |
Сайт: | https://kolrada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Наталя Геник |
Телефон: | +380343347571 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
2 |
Замовником встановлено вимогу у п.1 Додатку 1 до тендерної документації про обов’язок подання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) : 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладна). .Учасником завантажено до електронної системи закупівель файли «Аналогічний договір КП Городенка Житлосервіс (копія).PDF» та «лист Городенка Житлосервіс.pdf», в яких міститься сканована копія аналогічного договору та лист – відгук. .Серед наявних документів відсутня накладна, первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від постачальника до покупця. Завантажити до електронної системи закупівель накладну до Договору від 22.02.2022 №222, що підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від постачальника до покупця
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.