Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 297 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 487,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Петрівська виправна колонія (№49)" |
ЄДРПОУ: | 08563808 Досьє YouControl |
Сайт: | https://minjust.gov.ua |
Контактна особа: | Копань Любов Іванівна |
Телефон: | +380984268225 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 28310, Україна, Кіровоградська область,село, вул. Польова, 1 , Новий Стародуб, Петрівський р-н., |
3 |
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В документах тендерної пропозиції поданої Учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» на закупівлю товару: код за Код ДК 021:2015 (CPV) - 09110000-3– Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ - 13) відповідно ідентифікатору закупівлі UA-2023-10-24-014980-a виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. У відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не зазначено найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). 2. У гарантійному листі учасником вказано, що використовує у своїй діяльності, але без зазначення вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки. Вимоги щодо надання вище зазначених документів вимагаються відповідно до: пункту 2.2 частини 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів )» додатку 3 тендерної документації «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» та пункту 4 додатку 5 тендерної докуметації «Інші документи які подає учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», а саме: 1. Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на поставку вугілля кам»яного за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку товару, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). Якщо умовами договору передбачено наявність певних додатків, додаткових угод, у такому разі також надаються копії даних додатків, т.к. вони є не від’ємною частиною договору, та всіх додаткових угод. 2. Довідка в довільній формі про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки. Для усунення виявлених Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією повинен розмістити в електронній системі закупівель: 1. Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на поставку вугілля кам»яного за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку товару, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). Якщо певна інформація є конфіденційною, то зазначити це. 2. Довідка в довільній формі про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.