Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-10-2023, 17:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 500,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 662,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Коростенська районна державна адміністрація |
| ЄДРПОУ: | 04053513 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вероніка Бондаренко |
| Телефон: | +380414296560 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,м. Коростень, вул. Грушевського, 60/2 |
1 |
Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ №1178, яка затвердила Особливості здійснення публічних закупівель, учасник повинен надати всі документи, які вимагає замовник в Тендерній документації, якщо такі не суперечать чинному законодавсту та не є дискримінаційними до учасника. Відповідно до Додатку №5 тендерної документації учасник повинен надати Лист-погодження з проектом договору довільної форми. Учасник надав Лист-згоду з проектом договору від 20.10.2023 р. №43/00137 в якому не вірно вказано предмет закупівлі та посилання на ідентифікатор закупівлі. 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, необхідні документи, а саме Лист-погодження з проектом договору із зізначенням даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.