Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Агрегована закупівля для 5-ти замовників-ініціаторів. Конкретна назва предмета закупівлі по кажному замовнику - ініціатору: ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (нафтопродукти) (Бензин автомобільний) - Державна казначейська служба України) (Бензин автомобільний А-95-Євро 5 - ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ) (Дизельне паливо - ВІННИЦЬКА МИТНИЦЯ) (Бензин автомобільний, дизельне паливо - Головне управління ДПС у Сумській області) (Дизельне паливо - ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 747 668,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 738,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
ЄДРПОУ: | 40996564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Касьян Яна Олександрівна |
Телефон: | 380993539447 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Замовник(и): | ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ Головне управління ДПС у Сумській області Державна казначейська служба України ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ ВІННИЦЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖАВНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
3 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 225 щодо прийняття рішення уповноваженою особою м. Київ 30.10.2023 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "ОККО-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ – 44838860) на закупівлю товару: ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (нафтопродукти) (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-17-015514-a). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" встановлено наступне: Відповідно до пп. 3 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації учасник надає документи, на підтвердження наявності АЗС відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пп. 4.2 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації у випадку, якщо Учасник не є суб'єктом господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер якої зазначений за формою Додатку 3 до тендерної документації, такий учасник має надати*: - лист/довідку від суб'єкта господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним або від його уповноваженого представника* про гарантований відпуск палива на АЗС, що зазначені у таблиці Додатку 3 до тендерної документації по талонам та/або карткам запропонованого Учасником зразка (лист повинен містити зразки паливних карток та/або талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії талонів/паливних карток. ПП "ОККО-СЕРВІС" в складі тендерної пропозиції надано інформацію про Перелік АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовників-ініціаторів закупівлі. Так, по замовникам-ініціаторам закупівлі Державній казначейскій службі та Державній інспекції енергетичного нагляду України вказано про можливість здійснення заправки транспорту замовників за адресою: м. Харків, вул. Мойсеївська, 40 (№ ліцензії на роздрібну торгівлю – 20310314202000111). Натомість в листі-гарантії від власника ліцензії ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 03.08.2023 №207 відсутня інформація щодо гарантованого відпуску палива на АЗС, що знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Мойсеївська, 40. Таким чином учасником не підтверджено наявність АЗС на території м. Харків відповідно до встановлених замовниками - ініціаторами Державною казначейскою службою та Державною інспекцією енергетичного нагляду України вимог. Крім того, відповідно до вимог, встановлених Державною казначейською службою в технічній специфікації, Учасник має підтвердити знаходження не менше 1 (однієї) власної або партнерської АЗС у кожному обласному адміністративному центрі України (крім тимчасово окупованих територій) та/або із радіусом віддалення від такого обласного адміністративного центру не більше ніж на 10 км та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції з зазначенням назви АЗС або бренду, та адрес їх розташування. Для Херсонського регіону достатньо наявності не менше 1 (однієї) власної або партнерської АЗС у межах міста Херсон та/або Херсонської області. Натомість Учасником в Довідці «Перелік АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника» по замовнику – ініціатору Державній казначейській службі не вказано про можливість здійснення заправки транспорту на АЗС, що знаходиться у межах міста Херсон та/або Херсонської області. Таким чином учасником не підтверджено наявність АЗС на території м. Херсон та/або Херсонської області відповідно до встановлених замовником - ініціатором Державною казначейскою службою вимог. Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів/інформації: - лист/довідку від суб'єкта господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним або від його уповноваженого представника* про гарантований відпуск палива на АЗС, що знаходиться м. Харків, вул. Мойсеївська, 40; - інформацію та документи, передбачені Додатком 3 тендерної документації про можливість здійснення заправки транспорту Державної казначейської служби на АЗС, що знаходиться у межах міста Херсон та/або Херсонської області. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей ПП "ОККО-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ – 44838860) на закупівлю товару: ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (нафтопродукти) (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-17-015514-a). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у визначений чинним законодавством строк. Уповноважена особа Яна Касьян
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.