Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-10-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Солоницівська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04398821 Досьє YouControl |
Сайт: | https://solonytsivska-rada.gov.ua |
Контактна особа: | Дригваль Світлана Анатоліївна |
Телефон: | +380577837110 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62370, Україна, Харківська область,Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6 |
2 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції не надав заповнений та підписаний проект договору згідно із додатком 4 до тендерної документації по кожному лоту окремо (цінові показники у проекті договору та додатку 1 до договору не заповнюються учасником); 2) Учасник надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не за формою замовника, у довідці не вказана ціна договору, не вказаний номер та дата документа, що підтверджує виконання договору 3) Учасник у складі пропозиції надав Витяг з ЄДР із застосунку Опендатабот, який не містить всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зокрема місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі, дані про надання відомостей з ЄДР тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, визначеним у ч.1 розд. ІІІ тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації 3) невідповідність вимогам, визначеним у ч.2 розд. V тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів та/або інформації на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-17-014241-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій у п.1 стовч.2 не вказав код ЄДРПОУ та контактний телефон замовника. У п.2 стовч. 2 – не вказав контактний телефон замовника. Також, учасник надав копію аналогічного договору, не завірену учасником; 2) Учасник надав у складі пропозиції «Інформацію про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей», у якій п.11 заповнений не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями та вимогам тендерної документації; 3) Учасник у складі пропозиції надав «Інформацію про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника» від 23.10.2023р. №9, у якій відсутні номер та дата довіреності службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника; 4) Учасник надав у складі пропозиції форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій у п.1 не зазначив найменування продукції, запропонованого учасником. У п.7 відсутній зразок підпису особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції учасника. У п.8 відсутній зразок підпису особи уповноваженої підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Також, у формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» учасником вказана країна виробника Литва. Однак, наданим учасником у складі пропозиції паспортом якості № 847 від 17.07.2023 року визначається, що завод – виробник товару, який пропонує Учасник, знаходиться у Польші; 5) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, в частині направлення запиту (запитів) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим пунктом 47 Особливостей, та/або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації; 6) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав додатково сканований оригінал або копія документу, що підтверджує призначення особи на посаду в Учасника у разі якщо надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів (у разі підписання тендерної пропозиції та\або договору про закупівлю іншою посадовою особою Учасника); 7) Учасник у складі пропозиції надав Лист-згоду з проектом договору, у якому невірно вказав номер закупівлі у системі «Prozorro»; 8) Учасник не надав у складі пропозиції окрему довідку, в якій зазначається адреса АЗС на підтвердження обов’язкової наявності не менш однієї діючої АЗС на території Солоницівської територіальної громади або не більше ніж 5 км від неї 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у ч.6 розд. ІІІ тендерної документації 3) невідповідність вимогам, визначеним у ч.1 розд. ІІІ тендерної документації 4) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації 5) невідповідність вимогам, визначеним у ч.1 розд.VI тендерної документації 6) невідповідність вимогам, визначеним у ч.1 розд.ІІI тендерної документації 7) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 5 до тендерної документації 8) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-17-014241-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ПП "ОККО-СЕРВІС" буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.