Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 347 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 470,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ МАШИНОБУДУВАННЯ ІМ.А.М.ПІДГОРНОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 03534570 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тaмiла Сопiтько |
| Телефон: | +380501352740 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61046, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. ПОЖАРСЬКОГО, 2/10 |
9 |
У відповідності до гарантійного листа (вих. №45127/DNEP/03) учасник повідомив замовника що інформація викладена у тендерній документації замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень. І частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: У пункті 8 таблиці «Загальні відомості про учасника» ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (ЦІНОВА) (вих. №45127/DNEP/01) учасник не вказав адресу обслуговуючого банку. Також, учасник невірно вказав суму прописом вартості тендерної пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до раніше наданої заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою Додатку №1 до тендерної документації, де у пункті 8 Таблиці вказати адресу обслуговуючого банку і виправити вартість тендерної пропозиції (прописом), а саме вказати: Вартість тендерної пропозиції складає: один мільйон двісті дев’ять тисяч шістсот шість грн. 00 коп, в тому числі ПДВ – двісті одна тисяча шістсот одна грн. 00 коп. 2 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: У четвертому стовпчику «Термін виконання, обсяг та сума виконання договору» таблиці Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимогам, визначеним у пункті 47 особливостей (вих. №№45127/DNEP/70) невірно вказано обсяг та сума виконання договорів, оскільки за додатковими угодами до договорів ці показники було зменшено. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до раніше наданої заповненої та підписаної Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимогам, визначеним у пункті 47 особливостей, а саме: у четвертому стовпчику пункту 1 таблиці вказати суму договору – 699998,93 грн., у четвертому стовпчику пункту 2 таблиці вказати суму договору -745709,10 грн., обсяг -204038 кВт*год. 3 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: У листі – погодженні щодо проекту договору (вих. №45127/DNEP/16) не в повному обсязі зазначено вимоги замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5 пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до раніше наданого Листа-погодження щодо проекту договору, а саме: в кінці листа дописати фразу – та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним (договором). 4 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасник надав сертифікат відповідності вимогам ДСТУENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який не відповідає предмету закупівлі, а саме: код ДКПП 46.12 – посередник з оптової торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, ДКПП 46.71 – оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для торгівлі електроенергією визначено ДКПП 35.14. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 17 Додатку №6 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал/або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який відповідає предмету закупівлі, а саме: за ДКПП 35.14 – торгівля електроенергією. 5 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав Довідку про наявність інформації про Учасника в Реєстрі РДН/ВДР, розміщеної на офіційному сайті Оператору ринку: https://www.oree.com.ua/index.php/main/register, зі статусом «активний». Замовник уже перевірив – інформація про учасника є на сайті Оператору ринку зі статусом «активний», але довідку потрібно надати у відповідності до вимог тендерної документації замовника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 12 Додатку №6 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про те, що інформація про ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» знаходиться в Реєстрі РДН/ВДР, розміщеної на офіційному сайті Оператору ринку: https://www.oree.com.ua/index.php/main/register, зі статусом «активний». 6 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав Довідку, в якій Учасник зазначає, що він визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 15 Додатку №6 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про те, що ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» визначив ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю. 7 частина 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав Довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Замовник уже перевірив, згідно до наданої фінансової звітності, вартість чистих активів учасника, у відповідності до яких угода (договір) між учасником та замовником у разі укладання не потребує значного правочину, а саме узгодження загальними зборами учасників ТОВ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 20 Додатку №6 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити посилання на пункти документу (довіреності) згідно до яких особа має право підписувати договори від імені ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» а також містити інформацію про наявність або відсутність обмежень щодо можливості підписання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.