Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Код товару чи послуги, що визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015:09134200-9 Дизельне паливо. Закупівля здійснюється за КЕКВ 2275. Усі документи тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями складаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 608 970,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 089,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА |
| ЄДРПОУ: | 03527891 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
| Контактна особа: | Сергій Іванов |
| Телефон: | +380993632574 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей. Учасник не подав: 1. Копію виконаного аналогічного* договору (не менше одного) укладеного протягом 2020 - 2023 рр. та документів, що підтверджують виконання цього/цих договору/ів в повному обсязі, зокрема копій первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні тощо). *Аналогічним договором у розумінні цієї закупівлі є повністю виконаний договір купівлі-продажу пального. 2. Копії лицьової та зворотної сторони довірчих документів (бланків-дозволів, талонів, скетч-карт тощо) номіналом 10 літрів зі строком дії не менше 3 (трьох) календарних років з дати їх отримання замовником згідно накладної. Посилання на вимогу (вимоги ) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатка 2 до тендерної документації. 2. Абзац 2 пункту 1 розділу II додатка 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику подати: 1. Копію виконаного аналогічного* договору (не менше одного) укладеного протягом 2020 - 2023 рр. та документів, що підтверджують виконання цього/цих договору/ів в повному обсязі, зокрема копій первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні тощо). *Аналогічним договором у розумінні цієї закупівлі є повністю виконаний договір купівлі-продажу пального. 2. Копії лицьової та зворотної сторони довірчих документів (бланків-дозволів, талонів, скетч-карт тощо) номіналом 10 літрів зі строком дії не менше 3 (трьох) календарних років з дати їх отримання замовником згідно накладної.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.