Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 678 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 46 784,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 392,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 38563265 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.smp.zp.ua |
| Контактна особа: | Каріна Ткаченко |
| Телефон: | +380612246921 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
3 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1.Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.1.1 Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Додатку №1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2021 або 2022 або 2023р. за формою наведеною у даному додатку. Відповідно до п.1 та п.2 розділу Примітка п.1.1 Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Додатку №1 до тендерної документації Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі виконання договорів з поставки дизельного палива в талонах та/або скретч-картках. Для підтвердження інформації до довідки надати копії договорів аналогічних предмету даної закупівлі. Для підтвердження виконання зобов’язань по договорам в повному обсязі, до копій договорів надати копії видаткових накладних, копій актів прийому-передачі талонів (скретч-карток або еквіваленту), копії податкових накладних, довіреностей на отримання, та позитивних відгуків від Замовників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2021 або 2022 або 2023р.» (надалі-Довідка). 1. У довідці зазначено аналогічний договір №0913-79ВТ укладеним з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ але самого договору та підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Надати копію аналогічного договіру №0913-79ВТ укладеним з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та копії видаткових накладних, копій актів прийому-передачі талонів (скретч-карток або еквіваленту), копії податкових накладних, довіреностей на отримання, та позитивних відгуків від Замовників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.