Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
В склад очікуваної вартості предмету закупівлі входить тариф на послуги з передачі електричної енергії
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 368 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 840,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01986546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Бешевець |
Телефон: | +380960723184 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50074, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
5 |
1- Листа у складі тендерної пропозиції Учасника, про те що "Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції. В складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними". 2- Надання інформації (відомостей) про учасника відповідно форми замовника, "Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про Учасника"(п. 7 Додатка 4 ТД).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.