Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Закупівля товару відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами та доповненнями). Місцезнаходження замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914 Категорія Замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 26 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 262 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 262 500,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" |
ЄДРПОУ: | 43158553 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пещук Юлія Федорівна |
Телефон: | +380569506370 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51914, Україна, Дніпропетровська область,місто Кам'янське, вулиця Тритузна, будинок 168 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 26.09.2023 року 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Додатком 3 до тендерної документації передбачено «Доставка товару, завантаження та розвантаження товару здійснюються за рахунок Постачальника/ Учасника/ Переможця. Оскільки такі послуги є суміжними послугами, то вартість даних суміжних послуг (доставка, завантаження, розвантаження товару) розраховується та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції).» Б) Додатком 1 до тендерної документації передбачено «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: • Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. • Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: • Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. • Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу).» В) Пунктом 3 Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» до тендерної документації передбачено «Проект договору про закупівлю викладено у додатку 5 до тендерної документації. Даний проєкт договору заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Г) Пунктом 2 Розділу Розділ V. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» до тендерної документації передбачено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер фізичної особи/фізичної особи-підприємця; юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначення коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Д) Пунктом 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено, що «учасник має надати сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту – у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту)». 2) Перелік виявлених невідповідностей: А) У складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку №45 від 20.09.2023 року, яка не містить даних, що вартість даних суміжних послуг (таких як завантаження товару) розраховано та включено учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не перевищує вартості самого товару. Б) У складі тендерної пропозиції Учасника ВІДСУТНЯ довідка складена за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). У складі тендерної пропозиції Учасника подано замість сканованого оригіналу аналогічного договору №1/2023п від 01.09.2023 року, сканованого оригіналу видаткової накладної №1 від 04.09.2023 року, сканованого оригіналу відгуку №57 від 19.09.2023 року - копії зазначених документів. В) У складі тендерної пропозиції Учасника подано заповнений та підписаний Проект договору в повному обсязі, який містить невідповідності в Додатку 1 до проекту договору в частині зазначення гарантійного терміну на поставлений товар, а саме термін суперечить вимогам тендерної документації та додатків до неї. Г) У складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку №29 від 20.09.2023 року, яка не містить зазначення «тип суб’єкта господарювання» згідно класифікації суб’єктів господарювання відповідно до статті 55 Господарського Кодексу України. Д) У складі тендерної пропозиції Учасника подано рішення одноосібного засновника №1 від 09.08.2023 року без підпису. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №45 від 20.09.2023 року, яка також містить дані, що вартість даних суміжних послуг (таких як завантаження товару) розраховано та включено учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не перевищує вартості самого товару. Б) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку складену за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), замість сканованої копії аналогічного договору №1/2023п від 01.09.2023 року, видаткової накладної №1 від 04.09.2023 року, відгуку №57 від 19.09.2023 року – надати скановані оригінали зазначених документів. В) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений та підписаний Проект договору в повному обсязі, який містить Додаток 1 до проекту договору в якому зазначено гарантійний термін на поставлений товар, згідно вимогам тендерної документації та додатків до неї. Г) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №29 від 20.09.2023 року, яка містить зазначення «тип суб’єкта господарювання» згідно класифікації суб’єктів господарювання відповідно до статті 55 Господарського Кодексу України. Д) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати рішення одноосібного засновника №1 від 09.08.2023 року з підписом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.