Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 67 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 338,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Волоківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04417079 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Іванович Загарчук |
| Телефон: | +380373430202 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 60413, Україна, Чернівецька область,с. Волока, вул. Александрі, 51 А |
2 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "ПП ОЙЛ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "ПП ОЙЛ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПП ОЙЛ", встановлено невідповідність пропозиції встановленим вимогам згідно Додатку № 2 Тендерної документації, а саме: 1. У складі пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначено про виконання протягом 2023 року аналогічних договорів, що суперечить вимогам п. 1.1. Додатку 2 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”), згідно яких, учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання протягом 2022 року (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен вказати інформацію про виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого) інформація про який знаходиться у публічному доступі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. Учасником не надано підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зокрема у складі пропозиції відсутня Довідка в довільній формі згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, яка містить інформацію щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "ПП ОЙЛ", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.