Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 494 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 470,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
ЄДРПОУ: | 40996564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ситник Юлія Миколаївна |
Телефон: | 380443346805 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Замовник(и): | Управління Державного агентства меліорації та рибного господарства у Волинській області Головне управління ДПС у Донецькій області |
3 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 121 щодо прийняття рішення уповноваженою особою м. Київ 06.09.2023 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "ОККО-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ – 44838860) на закупівлю товару ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Нафта і дистиляти (бензин А 95, ДП, газ нафтовий скраплений);Бензин), номер у Prozorro UA-2023-08-28-012464-a. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною девятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" встановлено наступне: Відповідно до пп. 4. п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації У випадку, якщо Учасник не є суб'єктом господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер якої зазначений за формою Додатку 3 до тендерної документації, такий учасник має надати*: - копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на відповідних АЗС або копії рішення органу ліцензування про видачу вказаних ліцензій, реєстраційні номера та адреси яких зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Учасник не надав копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним №№ 03180314202000028, 03170314202000023, 03190314202000025, 2654031420200029, 10100314202100005, 05140314202100028, що зазначені у таблиці Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: У випадку, якщо Учасник не є суб'єктом господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер якої зазначений за формою Додатку 3 до тендерної документації, такий учасник має надати*: - копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на відповідних АЗС або копії рішення органу ліцензування про видачу вказаних ліцензій, реєстраційні номера та адреси яких зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника - ПП "ОККО-СЕРВІС" на закупівлю товару: ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Нафта і дистиляти (бензин А 95, ДП, газ нафтовий скраплений);Бензин), номер у Prozorro UA-2023-08-28-012464-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у визначений чинним законодавством строк. Уповноважена особа Ю.М.Ситник
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.