Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-08-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 317 730,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 177,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Геннадій Жуков |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На етапі кваліфікації та розгляду тендерних пропозицій учасників виявлено помилку у тендерній документації замовника.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-09-2023, 00:03
Період оскарження:
з 13-09-2023, 09:37 по 24-09-2023, 00:00
Документи:
Учасником ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" (Код ЄДРПОУ: 41884537) у складі своє тендерної пропозиції надано цінову пропозицію згідно Додатку 5 (Пропозиція.pdf, № 10/4196 від 29.08.2023), де ціну за 1 кВт/год зазначено як 4,52196 грн. без ПДВ та 5,426352 грн. з ПДВ, тобто з 5 та 6 знаками після коми, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником, про те, що ціна має бути вказана з двома знаками після коми. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати цінову пропозицію відповідно до форми згідно Додатку 5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.