Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 18 791 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 93 955,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
ЄДРПОУ: | 30659101 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марценюк Володимир Віталійович |
Телефон: | 380332245451 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, Дубнівська, 64 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до наданого сертифікату №UA.TR.037.00119-23, виданого ДП "Рівнестандартметрологія" встановлено, що місцем забору проб продукції "бензин неетильований "Premium" 95" становить Івано - Франківська область, Надвірнянський район, м. Надвірна, вул. Вокзальна, 8. Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна встановлено, що за вищевказаною адресою знаходиться земельна ділянка кадастровий номер 2624010100:05:001:0163 загальною площею 4,337 га для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості які орендує ТОВ "Клот - Інвест", ПАТ "Концерн Галнафтогаз" однак не ТОВ "Інвест Енерго Трейдінг". Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: визначена Додатком 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтверджуючі документи, які засвідчують наявність товару Учасника за вищевказаною адресою (договірні відносини або ін.) де здійснювався відбір проб продукції, що засвідчить достовірність Сертифікату відповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1) Не відповідність умов проєкту договору тендерній документації Замовника; 2) Не вірно визначено тип фінансування Закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-09-2023, 00:01
Період оскарження:
з 01-09-2023, 17:13 по 12-09-2023, 00:00
Документи: