Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
Електрична енергія Поліський лісовий офіс (ДК 021:2015: 09310000-5 електрична енергія)
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 119 692 933,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 600 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 2 394 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевчук Наталія Сергіївна |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
17 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПРОТОКОЛ № 1183 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 08 листопада 2023 р. м. Київ 29.08.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 електричної енергії (електричної енергії Поліський лісовий офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-08-14-017726-a). В процесі опрацювання тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі Уповноважена особа виявила наступне. Пунктом 3.1.4 розділу І додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання у складі тендерної пропозиції розрахунку ціни пропозиції, складеного учасником за формою наведеною у Додатку 5 до тендерної документації. Додатком 5 до тендерної документації передбачено форму розрахунку ціни пропозиції, а саме: Розрахунок ціни пропозиції Найменування відокремленого структурного підрозділу (філії) Замовника Кількість (кВт*год) Ц_0 Т^пер Т^р Ц_послуг Вартість за одиницю без ПДВ (грн.) Всього без ПДВ (грн.) Всього без ПДВ ПДВ-20% Разом з ПДВ Вартість за одиницю без ПДВ обчислюється за формулою: Ц_0+Т^пер+Т^р+Ц_послуг; де, Ц_0- вартість електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії, грн/кВт*год; Т^пер- тариф на послуги з передачі електричної енергії, установлений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, грн/кВт*год; Т^р- тариф на послуги з розподілу електричної енергії, установлений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, грн/кВт*год; Ц_послуг- ціна послуг постачальника електричної енергії, безпосередньо пов’язаних з забезпеченням постачання електроенергії споживачу та включає у тому числі ризики електропостачальника пов’язані з виконанням умов договору, грн. У зазначеному документі, учасники повинні були зазначити складові показники вартості кВт*год, зокрема, «Ц_послуг- ціна послуг постачальника електричної енергії, безпосередньо пов’язаних з забезпеченням постачання електроенергії споживачу та включає у тому числі ризики електропостачальника пов’язані з виконанням умов договору, грн.». Слід зазначити, що цей показник переноситься у договір про закупівлю, є фіксованим та буде використовуватись під час розрахунків по такому договору. Всі інші складові ціни, зазначені у Розрахунку ціни пропозиції (Додаток 5 до тендерної документації) можуть переглядатись щомісячно, відповідно до формульного ціноутворення, визначеного проєктом Договору (додаток 4 до тендерної документації), а саме: «Нова ціна за одиницю товару розраховується щомісяця, починаючи з першого місяця постачання за формулою: Ц_m=Ц_0д х (СжЦ_m)/(СжЦ_0 д)+Т^пер+Т^р+Цп+ПДВ, де Цm – нова ціна за одиницю електричної енергії, грн./кВт*год; Ц0д – середньозважена ціна на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) на дату укладення Договору або останньої Додаткової угоди про зміну ціни за одиницю товару, без урахування вартості послуг Постачальника, пов’язаних з постачанням електричної енергії, регульованих тарифів та ПДВ, грн./кВт*год. СжЦm – середньозважена ціна на РДН за місяць у якому змінюється ціна за одиницю електричної енергії, грн./МВт*год; СжЦ0д - середньозважена ціна на РДН за місяць, у якому укладено Договір або останню Додаткову угоду про зміну ціни за одиницю товару, грн./МВт*год; Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, установлений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), грн./кВт*год; Тр – тариф на послуги з розподілу електричної енергії, установлений НКРЕКП, грн./кВт*год; Цп – ціна послуг Постачальника; ПДВ – податок на додану вартість, який враховується у складі ціни за одиницю товару.» Як у Розрахунку ціни пропозиції (Додаток 5 до тендерної документації) так і у проєкті Договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено показники, якими визначається вартість електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії без врахування регульованих тарифів, податків та ціни послуг постачальника (у Розрахунку ціни пропозиції - Ц_0; у проєкті Договору - Ц0д). Слід зазначити, що у листі Мінекономрозвитку від 14.08.2019 № 2019 № 3304-04/33869-06 зазначено, що згідно із частиною шостою статті 67 Закону України «Про ринок електричної енергії» відповідно до правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії. Оприлюднення результатів торгів на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» забезпечує ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua/). Проте, у тендерній документації, не було встановлено обов’язку для учасників у показнику «Ц_0- вартість електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії, грн/кВт*год» вказувати ціну саме у відповідності до інформації, що оприлюднюється ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua/). Таким чином, не встановлення у тендерній документації конкретного джерела інформації щодо визначення вартості електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії, призвело до того, що окремі учасники зазначили у своїй пропозиції в документі «Розрахунок ціни пропозиції» занижений показник «Ц_0», який не відповідає інформації, яка оприлюднюється ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua/), що призвело до завищення вартості одного кВт*год, у зв’язку із завищенням іншого показника «Ц_послуг» - ціна послуг постачальника електричної енергії, що призведе до необґрунтованих витрат для Замовника. Варто зауважити, що зазначене вище призвело до завищення своєї цінової пропозиції одним із учасників закупівлі, який у складі тендерної пропозиції зазначив у документі «Розрахунок ціни пропозиції» інформацію, а саме показник Ц_0 (вартість електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії) у розмірі 3,36347 грн за кВт*год та 3,58324 грн за кВт*год (для різних філій Замовника). При цьому, відповідно до інформації, оприлюдненої на вебсайті ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua/): 1. Середньозважена ціна РДН у липні 2023 року становила 3,66987 грн за кВт*год; 2. Середньозважена ціна РДН станом на 25.08.2023 (день подання тендерної пропозиції) - 4,34017 грн за кВт*год; 3. Середньозважена ціна РДН за період 01.08.2023-25.08.2023 - 4,13338 грн за кВт*год; 4. Середньозважена ціна РДН у серпні 2023 року - 4,16223 грн за кВт*год; Крім того, як наслідок, одним із учасників закупівлі у цінову пропозицію закладено ціну послуг постачальника на рівні 1 грн за 1 кіловат-годину, що у перерахунку на обсяг закупівлі складає 15 959 940 грн та у свою чергу може призвести до зайвих витрат Замовника. Таким чином, у тендерній документації, а саме у додатку 5 «Розрахунок ціни пропозиції» було допущено помилку та не зазначено, що учасники повинні вказувати у показнику Ц_0 (вартість електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії) вартість згідно з інформацією яка оприлюднюється ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua/), що призвело до порушення, яке неможливо усунути на даному етапі процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 50 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 електричної енергії (електричної енергії Поліський лісовий офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-08-14-017726-a) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель підстав для прийняття рішення про відміну відкритих торгів у встановленому порядку. Уповноважена особа _______________ Т.В. Мельник
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-11-2023, 00:03
Період оскарження:
з 08-11-2023, 17:54 по 19-11-2023, 00:00
Документи:
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник має надати листи згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасником не надано лист-згоди на обробку персональних даних від Буркиця Віктора Григоровича, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Виходячи з наведеного, у складі тендерної пропозиції учасником не надано листи-згоди від всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». На виконання вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію відгуку № 2вих-22/20 від 26.01.2023 р. на договір № 228-юр від 08.11.2022 р., укладеного із Кам’янською міською радою Дніпропетровської області та копію відгуку № 11/22 від 11.11.2022 р. на договір № 1 від 10.10.2022 р., укладеного із ПП «Дажбог», без кваліфікованого електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасником на виконання вимоги пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації надано файл «Лист-відгук (2).pdf », що містить відгук на договір №12/01-ЕЕ від 10.10.2022 р. та файл «Лист-відгук.pdf (1).asice». За результатами перевірки файлів «Лист-відгук (2).pdf» та «Лист-відгук.pdf (1).asice» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Електронна печатка: ТОВ "Терпласт Груп" П.І.Б.: Країна Україна Організація (установа): Товариство з обмеженою відповідальністю "Терпласт Груп" Код ЄДРПОУ: 43657810 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 12:58:09 24.08.2023 Сертифікат виданий: КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер: 58E2D9E7F900307B040000009D5A2F003149A400 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в архіві (розширений) (ASiC-E) Формат підпису: З повними даними для перевірки (XAdES-B-LT) Сертифікат: Кваліфікований». При цьому, лист відгук № 2308 від 23.08.2023 р., який знаходиться в файлі Лист-відгук (2).pdf» підписано директором ТОВ «ТЕРПЛАСТ ГРУП» А. Касьяном. Тобто, в порушення вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник не надано оригіналу відгуку, який містить кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала. У відповідності до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, учасником надано відгуки, що не містять кваліфікований електронний підпис осіб які їх підписали, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасником торгів не надано копії протоколу зборів засновників (учасників) про призначення на посаду директора ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» Жука Р.Є., що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (надається товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю) або довідку у довільній формі про вартість активів за даними останньої річної фінансової звітності (надається акціонерними товариствами). На виконання вимог пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку № 50 від 14.08.2023 р. (файл «чисті активи 2023.pdf») у довільній формі, відповідно до якої вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої звітності становить 76 992 000,00 грн. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію “Балансу” за І півріччя 2023р., відповідно до якої вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої звітності становить 77 638 000,00 грн. Виходячи з наведеного, учасником надано довідку у довільній формі про вартість чистих активів, що не відповідає вимогам пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 2. Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». У складі тендерної пропозиції учасником надано банківську гарантію в електронній формі від АБ «БАНК АЛЬЯНС» - файл «9834-21_219 (нова редакція).pdf» на який накладено електронний кваліфікований підпис Першого заступника голови правління АБ «БАНК АЛЬЯНС» Буркиця В.Г. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником було надано на підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію, довіреність видану Буркицю В.Г. Головою правління АБ «БАНК АЛЬЯНС» Фроловою Юлією Миколаївною (файли «Довіреність Буркиця В.Г. №355 від 18.05.2021.pdf» та «Довіреність Буркиця В.Г. №355 від 18.05.2021.pdf.p7s»). За результатами перевірки файлів файли «Довіреність Буркиця В.Г. №355 від 18.05.2021.pdf» та «Довіреність Буркиця В.Г. №355 від 18.05.2021.pdf.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено, що на нього не накладено кваліфікований електронний підпис Голови Правління АБ «БАНК АЛЬЯНС» Фролової Юлії Миколаївни. Виходячи з наведеного, учасником не надано документальне підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію, у відповідності до вимог тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 3.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Оголошення про проведення закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 електричної енергії (електричної енергії Поліський лісовий офіс) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 14 серпня 2023 р. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який було сформовано 20 липня 2023 р., що є порушенням вимог пункту 3.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 7. Відповідно до пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про відсутність або наявність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. У разі наявності в установчих документах певних обмежень щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції у складі пропозиції учасник повинен надати документи, що надають право на підписання договору, а саме: протокол/виписка/витяг з протоколу загальних зборів/ наглядової ради або рішення засновників, тощо. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку № 1 від 20.08.2023 р. (файл «про статутні обмеження») про відсутність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. Згідно пункту 3.62. Статуту ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» Статутом товариства встановлюється особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів в залежності від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймається виключно загальними зборами учасників. Крім того, відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД»» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 рок, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають 38 819 000, 00 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» складає – 117 541 953,59 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Виходячи з наведеного, оскільки в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, надана учасником у складі тендерної пропозиції Довідка № 1 від 20.08.2023 р. про відсутність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції не відповідає вимогам пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Листи-згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. 2. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відгук має бути видано на один з наступних договорів: договір № 228-юр від 08.11.2022 р. або договір № 1 від 10.10.2022 р. або договір №12/01-ЕЕ від 10.10.2022 р. або Копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка електричної енергії. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». А також лист згоду на обробку персональних даних на особу, як накладе кваліфікований електронний підпис на лист відгук. 3. Копію протоколу зборів засновників (учасників) про призначення на посаду директора ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» Жука Р.Є. 4. Довідку у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (надається товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю). 5. Оригінал або копію довіреності на Буркицю В.Г., з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи гаранта, що видала та підписала довіреність, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». 6. Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 7. Довідку про наявність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції.
29.08.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 електричної енергії (електричної енергії Поліський лісовий офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-08-14-017726-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 29.08.2023 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 електричної енергії (електричної енергії Поліський лісовий офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» (надалі – ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. 1) Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник має надати листи згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасником не надано листи-згоди на обробку персональних даних від Солнцева Ігоря Михайловича, Шведкого Володимира Анатолійовича, Морозова Родіона Валерійовича та Погорєлової Олени Петрівни, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Виходячи з наведеного, у складі тендерної пропозиції учасником не надано листи-згоди від всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». На виконання вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію відгуку № 24258/12.2.1-18-22 від 15.07.2022 р. на договір від 20.04.2021р. № 86, укладений із Національною службою здоров'я України, без кваліфікованого електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік без документального підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 року без документального підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5) Відповідно до пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (надається товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю) або довідку у довільній формі про вартість активів за даними останньої річної фінансової звітності (надається акціонерними товариствами). На виконання вимог пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку № 2023/08/24-12 від 24.08.2023 р. (файл «Довідка_активи.pdf») у довільній формі, відповідно до якої вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої звітності становить 2 554 040 000,00 грн. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію “Балансу” за І півріччя 2023р., відповідно до якої вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої звітності становить 88 320 000,00 грн. Виходячи з наведеного, учасником надано довідку у довільній формі про вартість чистих активів, що не відповідає вимогам пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6) Відповідно до пункту 2. Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». У складі тендерної пропозиції учасником надано банківську гарантію в електронній формі від АБ «УКРГАЗБАНК» - файл «БГ №271_2018_КОД-КБ-ГКД-Г14.pdf» на який накладено електронний кваліфікований підпис начальника управління документарних операцій департаменту структурованого торговельного фінансування АБ «УКРГАЗБАНК» Погорєлової О.П. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником було надано на підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію, довіреність видану Погорєловій О.П. Головою правління АБ «УКРГАЗБАНК» Кравцем Андрієм Миколайовичем (файл «Довіреність Погорєлова О.П. №447 від 30.12.21.pdf»). За результатами перевірки файлу «Довіреність Погорєлова О.П. №447 від 30.12.21.pdf» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено, що на нього не накладено кваліфікований електронний підпис Голови Правління АБ «УКРГАЗБАНК» Кравця Андрія Миколайовича. Виходячи з наведеного, учасником не надано документальне підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію, у відповідності до вимог тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 7) Відповідно до пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про відсутність або наявність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. У разі наявності в установчих документах певних обмежень щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції у складі пропозиції учасник повинен надати документи, що надають право на підписання договору, а саме: протокол/виписка/витяг з протоколу загальних зборів/ наглядової ради або рішення засновників, тощо. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку № 2023/08/24-13 від 24.08.2023 р. (файл «Довідка_обмеження.pdf») про відсутність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. Згідно підпункту 8.5.23. пункту 8.5 Статуту ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників Товариства належить надання згоди на вчинення значних правочинів та правочинів, щодо яких є заінтересованість. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 рок, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають 44 160 000, 00 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» складає – 117 470 876,10 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Виходячи з наведеного, оскільки в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, надана учасником у складі тендерної пропозиції Довідка № 2023/08/24-13 від 24.08.2023 р. про відсутність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції не відповідає вимогам пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Направити, шляхом розміщення в електронній системі закупівель, учаснику відкритих торгів за ДК 021:2015: 09310000-5 електричної енергії (електричної енергії Поліський лісовий офіс) ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей наступного змісту: «ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник має надати листи згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасником не надано листи-згоди на обробку персональних даних від Солнцева Ігоря Михайловича, Шведкого Володимира Анатолійовича, Морозова Родіона Валерійовича та Погорєлової Олени Петрівни, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Виходячи з наведеного, у складі тендерної пропозиції учасником не надано листи-згоди від всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». На виконання вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію відгуку № 24258/12.2.1-18-22 від 15.07.2022 р. на договір від 20.04.2021р. № 86, укладений із Національною службою здоров'я України, без кваліфікованого електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік без документального підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 року без документального підтвердження про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5) Відповідно до пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (надається товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю) або довідку у довільній формі про вартість активів за даними останньої річної фінансової звітності (надається акціонерними товариствами). На виконання вимог пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку № 2023/08/24-12 від 24.08.2023 р. (файл «Довідка_активи.pdf») у довільній формі, відповідно до якої вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої звітності становить 2 554 040 000,00 грн. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію “Балансу” за І півріччя 2023р., відповідно до якої вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої звітності становить 88 320 000,00 грн. Виходячи з наведеного, учасником надано довідку у довільній формі про вартість чистих активів, що не відповідає вимогам пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6) Відповідно до пункту 2. Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». У складі тендерної пропозиції учасником надано банківську гарантію в електронній формі від АБ «УКРГАЗБАНК» - файл «БГ №271_2018_КОД-КБ-ГКД-Г14.pdf» на який накладено електронний кваліфікований підпис начальника управління документарних операцій департаменту структурованого торговельного фінансування АБ «УКРГАЗБАНК» Погорєлової О.П. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником було надано на підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію, довіреність видану Погорєловій О.П. Головою правління АБ «УКРГАЗБАНК» Кравцем Андрієм Миколайовичем (файл «Довіреність Погорєлова О.П. №447 від 30.12.21.pdf»). За результатами перевірки файлу «Довіреність Погорєлова О.П. №447 від 30.12.21.pdf» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено, що на нього не накладено кваліфікований електронний підпис Голови Правління АБ «УКРГАЗБАНК» Кравця Андрія Миколайовича. Виходячи з наведеного, учасником не надано документальне підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію, у відповідності до вимог тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 7) Відповідно до пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про відсутність або наявність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. У разі наявності в установчих документах певних обмежень щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції у складі пропозиції учасник повинен надати документи, що надають право на підписання договору, а саме: протокол/виписка/витяг з протоколу загальних зборів/ наглядової ради або рішення засновників, тощо. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку № 2023/08/24-13 від 24.08.2023 р. (файл «Довідка_обмеження.pdf») про відсутність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. Згідно підпункту 8.5.23. пункту 8.5 Статуту ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників Товариства належить надання згоди на вчинення значних правочинів та правочинів, щодо яких є заінтересованість. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 рок, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають 44 160 000, 00 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» складає – 117 470 876,10 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Виходячи з наведеного, оскільки в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, надана учасником у складі тендерної пропозиції Довідка № 2023/08/24-13 від 24.08.2023 р. про відсутність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції не відповідає вимогам пункту 3.1.1.6. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Листи-згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відгук має бути видано на договір від 20.04.2021р. № 86, укладений із Національною службою здоров'я України. або Копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка електричної енергії. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3) Копія фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. 4) Копія фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І півріччя 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. 5) Довідка у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (надається товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю). 6) Оригінал або копію довіреності на Погорєлову О.П., з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи гаранта, що видала та підписала довіреність, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». 7) Довідка про наявність статутних обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції.» 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.