Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 462 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 310,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
ЄДРПОУ: | 08734196 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Рушелюк |
Телефон: | +380977501737 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
6 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» 18 серпня 2023 року м. Житомир №273 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-09-011342-a). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Щодо першого питання: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-09-011342-a) виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог Розділу ІІІ пункту 1 тендерної документації в складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними. 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати Лист згода на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», чиї персональні данні містяться у тендерній пропозиції учасника відповідно до Додатку №6 до тендерної документації. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав лист-згода на обробку персональних даних складену за формою, яка не відповідає формі Замовника. 3. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації пункту 5 Учасник повинен надати: Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічних договорів. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції довідку надав, але не зазначив місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон замовника, для якого виконувалися аналогічні договори. 2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними. 2. Лист згода на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», чиї персональні данні містяться у тендерній пропозиції учасника відповідно до Додатку №6 до тендерної документації. 3. Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічних договорів відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. Щодо другого питання: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШЕНО: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-09-011342-a). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.