Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 477 648,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 390,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25891336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черняк Анастасія Володимирівна |
| Телефон: | 380950032630 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – ОСОБЛИВОСТІ) Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (далі – Учасник ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ»). необхідно усунути в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією у процедурі відкритих торгів по закупівлі: Електрична енергія (09310000-5 – Електрична енергія). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Договір від 11.01.2023 №121ХА надано не у повному обсязі, відсутній Акт прийняття – передавання товарної продукції (електроенергії) за травень 2023 року. Крім того до наданих документів до договору від 11.01.2023 №121ХА наявні наступні зауваження: за січень 2023 року надано два Акти прийняття – передавання товарної продукції (електроенергії), але в одному з цих Актів зазначено, що він є Додатком до договору про постачання електричної енергії №121ХА від 11.01.2023, а в іншому Акті - що він є Додатком до договору про постачання електричної енергії №121ХА від 31.05.2023; відповідно до «ВІДОМОСТЕЙ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 27.07.2023 №619/2 та додаткової угоди №4 до цього договору дата завершення договору від 11.01.2023 №121ХА – 31.05.2023, але у складі тендерної пропозиції Учасник надав Акт прийняття – передавання товарної продукції (електроенергії), який є Додатком до договору про постачання електричної енергії №121ХА від 31.05.2023 за червень 2023 року та додаткової угоди № 8 від 13.06.2023; у «ВІДОМОСТЯХ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 27.07.2023 №619/2 зазначено, що ціна договору – 72 853,00 грн, але відповідно до п.2 додаткової угоди № 8 від 13.06.2023 вартість за договором становить 65 890,21 грн; «комерційна пропозиція», яка є додатком до договору, не містить повних реквізитів цього договору, а саме у даті договору відсутнє відповідне число місяця. 1.2 У складі тендерної пропозиції Учасник надав витяг з реєстру платників ПДВ, що виданий Маріупольською об’єднаною державною податковою інспекцією головного управління ДФС у Донецькій області, яка на сьогоднішній час припинила свою діяльність, при цьому згідно з інформацією з ЄДРПОУ та у «Відомостях про Учасника» від 27.07.2023 № 619/11, що надані у тендерній пропозиції, фактична адреса/місцезнаходження Учасника: вул. Моссаковського Володимира, 7, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49044, Україна, також згідно з інформацією з ЄДРПОУ, щодо даних про взяття на облік як платника податків вказано СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС ПО РОБОТІ З ВЕЛИКИМИ ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ. 1.3 Наказ від 29.12.2018 №35-к не містить підпису директору та особи, яка з ним ознайомлена. 1.4 Наказ від 29.12.2018 №26-к не містить підпису особи, яка з ним ознайомлена. 1.5 У складі тендерної пропозиції Учасник надав довіреності на уповноваженого представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції від 31.12.2023 №51 та на уповноваженого представника на підписання документів за результатами процедури закупівлі від 13.03.2023 № 160, але ці довіреності не завірені нотаріально. 1.6 Відповідно до п.7 «Відомостей про Учасника» від 27.07.2023 № 619/11 Куксенко Михайло Володимирович є директором, але згідно з наказом від 08.03.2023 №34-к та протоколу Наглядової ради від 07.03.2023 він є виконуючим обов’язки директора. 1.7 Учасник надав «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» від 27.07.2023 №619/1, у якій зазначив, що ціна пропозиції складає 461 827,68 грн з ПДВ, зазначене відповідає інформації у протоколі розкриття тендерних пропозицій, який сформовано у ПРОЗОРРО, АЛЕ: - у п.1 «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» від 27.07.2023 №619/1 зазначено, що «Ціна вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та включає тариф на послуги з передачі електричної енергії», зазначене не відповідає вимогам п.5.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та Технічній специфікації (Додатку 3 до тендерної документації); - у п.2 «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» від 27.07.2023 №619/1 зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття пропозицій, встановленого Вами. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором», що не відповідає п.3.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Пункту 2 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації. 2.2 Пункту 2 Додатку 7 «Перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій» тендерної документації; 2.3 Пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2.4 Пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2.5 Пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2.6 Пункту 7 Додатку 5 «Відомості про Учасника» тендерної документації. 2.7 Положення тендерної документації, а саме: - пункту 5.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та Додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації; - пункту 3.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Надати «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у новій редакції та договір від 11.01.2023 №121ХА з усіма додатками та з виправленням усіх виявлених невідповідностей, про які зазначено у п.1.1 цього Повідомлення. 3.2 Надати оновлений витяг з реєстру платників ПДВ, у зв’язку з тим, що Маріупольська об’єднана державна податкова інспекція головного управління ДФС у Донецькій області припинила свою діяльність. 3.3 Надати наказ від 29.12.2018 №35-к з виправленнями. 3.4 Надати наказ від 29.12.2018 №26-к з виправленнями. 3.5 Надати нотаріально завірені довіреності на уповноваженого представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та на уповноваженого представника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. 3.6 Надати «Відомості про Учасника» у новій редакції. 3.7 Надати «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» у новій редакції. Затверджено, рішенням уповноваженої особи СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЧЕРНЯК Анастасії від 02.08.2023 № 2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.