Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 17 858,89 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 89,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ємчук Катерина |
Телефон: | 380509190148 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
6 |
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 3 до Тендерної документації, серед іншого, міститься інформація про спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКА встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Так, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник має подати: - довідку, що містить інформацію про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), - копію не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (актів наданих послуг, видаткових накладних, актів приймання-передачі та/або позитивний лист-відгук від організації). Учасником надано довідку №4/1 від 12.07.2023 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно якої Учасником було виконано договір №258 від 28.04.2020 року укладений з Сумським державним університетом на суму 897484,00 грн. з ПДВ, 179002.62 метри кубічні. Однак, з наданих договору постачання природного газу №258 від 28.04.2020 з додатковими угодами до нього, а також актів примання-передачі природного газу вбачається, що інформація зазначена в них не відповідає інформації зазначеній в довідці №4/1 від 12.07.2023, зокрема в частині загальної суми договору та обсягу поставки. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.