Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 762 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 625,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
ЄДРПОУ: | 03491085 Досьє YouControl |
Сайт: | https://kir.dcz.gov.ua/ |
Контактна особа: | Ганна Василькова |
Телефон: | 380442967847 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02100, Україна, Київська область,Київ, ПРОВУЛОК БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 5-А |
0 |
Шановний учаснику! Під час розгляду виявлено невідповідності в інформації/документах, наданих у складі тендерної пропозиції. Зазначеними вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі своєї пропозиції: 1) пп. 1 пункту 12 додатку 1 тендерної документації Технічні вимоги: чинний сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ 7687:2015, виданий уповноваженим органом з сертифікації (оцінки відповідності) в Україні, строком дії якнайменш до 31.03.2024; 2) пп. 2 пункту 12 додатку 1 тендерної документації Технічні вимоги: паспорт/сертифікат якості на партію товару 2023 року виготовлення, виданий акредитованою відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 лабораторією. У складі поданої пропозиції виявлено відсутність інформації/документів: 1) сертифікат відповідності із зазначеним строком дії; 2) паспорт/сертифікат якості, виданий лабораторією з відповідною акредитацією. Згідно з пунктом 43 Особливостей, пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.