Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД Електроенергія 2023", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10012 м. Житомир, вул. Східна, 65. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 224 612,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 123,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей №20 міста Житомира |
| ЄДРПОУ: | 22059100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Булич Олена Сергіївна |
| Телефон: | +380976012320 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10012, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Східна, 65 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ": 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" на виконання вимог п.5 Розділу І «Загальні положення» надав у складі пропозиції довідку з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника № 1332-05\18 від 10.07.2023р., в якій відсутня інформація про громадянство кінцевого бенефіцарного власника та Інформацію (довідку) №1332-05\19 від 10.07.2023р. зміст якої не відповідає в повній мірі вимогам п. 5 Розділу І Загальні положення та останній редакції Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" на виконання вимог додатку 1 до тендерної документації зокрема надає у складі свої пропозиції Довідку №1332-05\3 від 10.07.2023р. в якій відсутня інформація щодо дотримання учасником норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 Розділу І Загальні положення, додаток 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - З метою підтвердження виконання вимог п. 5 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має зазначити інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них). В складі пропозиції учасник повинен надати довідку в довільній формі. ВАЖЛИВО! Підтверджуючи дану інформацію учасник не повинен цитувати норми Особливостей в не чинній станом на дату подання пропозиції редакції. - Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.