Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 221 547,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 108,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Немирівський ЗДО "Пролісок" |
ЄДРПОУ: | 26228427 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Божко Світлана Борисівна |
Телефон: | +380986019676 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 22801, Україна, Вінницька область,Немирів, Соборна, 205 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Приватмаркет.», було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами пп.1.5. п. 1 Розділу III тендерної документації було встановлено: 1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). Вимогами пп. 1.1. п.1 Розділу III тендерної документації було встановлено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, визначеним у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. ДОДАТКОМ 4 до тендерної документації передбачено Лист-згоду на обробку персональних даних за підписом уповноваженої особи учасника, завірені печаткою. В складі пропозиції ТОВ «Приватмаркет.» відсутній розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та Лист-згода на обробку персональних даних за підписом уповноваженої особи учасника, завірені печаткою. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та Лист-згоду на обробку персональних даних за підписом уповноваженої особи учасника, завірені печаткою. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.