Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 339 490,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 697,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрайонне управління водного господарства |
ЄДРПОУ: | 13985575 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Кулик |
Телефон: | +380961399309 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33022, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Князя Романа, 9 |
1 |
Так під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ 39821153) (далі – Учасник) було виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме відсутність у складі тендерної пропозиції документа щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - Довідки у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (або -ів) з поставки товарів, які є предметом закупівлі, підписаної уповноваженою особою учасника разом з документальним підтвердженням про його виконання (скан-копія договору, видаткових накладних та позитивний лист-відгук від Замовника (-ів), зазначеного у довідці). 1. Документ передбачений тендерною документацією Замовника, а саме Додатком 2 до тендерної документації наведеним у таблиці 1 (Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі). 2. З метою подальшого розгляду пропозиції Учасника і прийняття рішення по тендерній пропозиції, Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути вищевказані невідповідності, шляхом подачі відповідної інформації, а саме: Довідки у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (або -ів) з поставки товарів, які є предметом закупівлі, підписаної уповноваженою особою учасника разом з документальним підтвердженням про його виконання (скан-копія договору, видаткових накладних та позитивний лист-відгук від Замовника (-ів), зазначеного у довідці)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.