Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 216 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 080,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОДАНИЛІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК" |
ЄДРПОУ: | 23453098 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Лаврушко |
Телефон: | +380993479312 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62341, Україна, Харківська область,селище міського типу Мала Данилівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА будинок 5 |
6 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1)Учасник у складі пропозиції не надав документальне підтвердження повноваженнь щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом або іншим установчим документом, та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення; 2)Учасник не надав у складі пропозиції довідку, складену ним у довільній формі, за змістом, якої він підтверджує, що у замовника відсутні підстави, передбачені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей або у разі, якщо учасник перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, він не надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків; 3) Учасник не надав у складі пропозиції лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації; 4) Учасник не надав у складі пропозиції лист за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» №1207-VII, а саме не є суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія; 5) Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації; 6) Учасник у складі пропозиції не надав окрему довідку/ окрему інформацію/ окремий документ щодо технічного опису предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до технічних вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації; 7) Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації; 8) Учасник у складі пропозиції не надав окремий гарантійний лист про те, Товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості. 9) Учасник у складі пропозиції документально не підтвердив проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, не надав відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі; 10) Учасник у складі пропозиції документально не підтвердив проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, не надав відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам п.п.1.5. п.4 ч. 1 розділу III тендерної документації; 2) невідповідність вимогам п.5.2 ч. 5 розділу III тендерної документації; 3) невідповідність вимогам п.9 Додатку 4 до тендерної документації 4) невідповідність вимогам п.8 Додатку 4 до тендерної документації 5) невідповідність вимогам п.п.3.9.4 п.3.9 ч.3 розд. V тендерної документації 6) невідповідність вимогам п.п.1 п.6.3 ч.6 розд. III тендерної документації 7) невідповідність вимогам п.п.2 п.6.3 ч.6 розд. III тендерної документації 8) невідповідність вимогам п.6.2 ч.6 розд. III тендерної документації 9) невідповідність вимогам п.6.5 ч.6 розд. III тендерної документації 10) 9) невідповідність вимогам п.6.6 ч.6 розд. III тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) документальне підтвердження повноваженнь щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом або іншим установчим документом, та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення 2) довідку, складену ним у довільній формі, за змістом, якої він підтверджує, що у замовника відсутні підстави, передбачені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей або у разі, якщо учасник перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, він не надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків 3) лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації; 4) лист за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» №1207-VII, а саме не є суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія; 5) гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації 6) окрему довідку/ окрему інформацію/ окремий документ щодо технічного опису предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до технічних вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації; 7) гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації; 8) окремий гарантійний лист про те, Товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості. 9) документальне підтвердження про проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі; 10) документально підтвердження про проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-16-013289-a ), а саме: В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРДЖІ 2022" буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.