Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 295 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01999477 Досьє YouControl |
Сайт: | http://pcrl.pl.ua/ |
Контактна особа: | Надія Ситник |
Телефон: | +380532565791 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 38714, Україна, Полтавська область,Полтавський р-н, с. Супрунівка, вул. Соборна, буд. 3 |
4 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції не надано інформацію із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з документацією та Додатком 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 4. 2.Виявлені невідповідності: На виконання п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Документації, учасником у складі пропозиції надано Договір № 23-1 від 03 березня 2023 року (файл формату pdf «Договір Корбутова»). В ході аналізу інформації з Додатку 2 до Договору № 23-1 від 03 березня 2023 року виявлено, що, дата початку постачання 07.03.2023 та дата закінчення постачання 31.12.2023. Також, у даному додатку встановлено, що обсяги, визначені умовами договору за березень складають 400 м.куб. На підтвердження факту виконання договору, надано Акт приймання-передачі природного газу №0000-000106 (файл формату jpg «акт березень енергет.системи 001» за березень, що підтверджують факт постачання природного газу в обсязі 96,16 м.куб. У складі тендерної пропозиції відсутні документи підтверджуючі повного виконання Договору № 23-1 від 03 березня 2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити факт виконання договору шляхом надання актів приймання-передачі, або додаткових угод які б підтверджували факт виконання Договору № 23-1 від 03 березня 2023 року. Або надати копію іншого аналогічного договору який підтверджує факт виконання договору щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі та копію(ії) відгуку(ів) від замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), які надано на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, які надаються на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 3.Виявлені невідповідності: у складі пропозиції не надано інформацію (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 3 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 4.Виявлені невідповідності: на виконання вимог п.4.1 Таблиці 1 Додатку 3 Документації, учасником у складі пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «Витяг ЕДРПОУ ЕНБ 28.01»). У даному витягу зазначено вид економічної діяльності 35.14 Торгівля електроенергією (основний). Згідно з інформації наданої у Рішенні №4 від 24 липня 2020 р. (файл формату pdf «Рішення №4») прийняте рішення щодо зміни (виключення) видів економічної діяльності Товариства таких як: 47.30 Роздрібна торгівля пальним; 32.21 Виробництво газу; 35.22 Розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи; 35.23 Торгівля газом через місцеві (локальні) трубопроводи. У складі тендерної пропозиції відсутні документи підтверджуючі вид діяльності підприємства пов’язаний з постачанням природного газу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Додатку 3 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи підтверджуючі вид діяльності підприємства, пов’язаний з постачанням природного газу, необхідний для укладання договору за результатом проведеної процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.