Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 225 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 125,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА ЛІКАРНЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ |
ЄДРПОУ: | 00709069 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дарія Лебедєва |
Телефон: | +380504013982 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61071, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Гостомельська, буд. 56 А |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції не надав згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, в частині направлення запиту (запитів) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим пунктом 47 Особливостей, та/або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації; 2) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформлену не у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; 3) Учасник не надав лист згоду про те, що Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, надає обґрунтування у довільній формі з поясненням у який саме спосіб він спроможний поставити товар, що предметом закупівлі, з наведенням певних розрахунків та підтверджуючих документів 4) Учасник не надав у складі пропозиції лист-роз’яснення щодо ненадання документів, якщо тендерною документацією вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців або інших рівнозначних документів 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам ч. 1 розділу VI тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації 3) невідповідність вимогам ч. 2 розділу VI тендерної документації 4) невідповідність вимогам ч. 1 розділу III тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-14-008335-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.