Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРИ КРИНИЧКИ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 33172372 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Дударь |
Телефон: | +380678667857 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 73481, Україна, Херсонська область,місто Херсон, селище міського типу Комишани(з), вул.Центральна, будинок 81-А |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) У складі тендерної пропозиції учасник не завантажив проект Договору заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника (додаток 5 до тендерної документації) з Додатком 1 «Специфікація» та Додатком 2 «Дислокація автозаправних станцій (АЗС) (власних, орендованих або партнерських) Постачальника» до проекту договору, з підписами уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника, на кожній сторінці проекту договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (сторінка 5), замовником зазначено, що учасники повинні подати тендерну пропозицію шляхом завантаження серед іншого і «проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника, згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації». Також, в додатку 9 до тендерної документації викладено вимогу надати: «заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проект договору та додатки до нього». - крім того, в пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (сторінка 9) зазначено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями)». 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Наведені вище невідповідності в інформації та/або документах не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та їх виправлення на призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки тощо. Отже, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі повинен виправити зазначену вище невідповідність в інформації шляхом завантаження через електронну систему закупівель Додатка 5 (Проект договору з Додатком 1 «Специфікація» та Додатком 2 «Дислокація автозаправних станцій (АЗС) (власних, орендованих або партнерських) Постачальника»)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.