Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 9c5af524dfc945ed92fde788025cff25
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 224 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 121,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
ЄДРПОУ: | 01982940 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Супрунюк |
Телефон: | +380508766046 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не надав інформацію щодо абзацу чотирнадцятого п.47 особливостей. 2) Учасник не надав інформаційну довідку про виконання аналогічного договору в довільній формі. 3) Учасник надав повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань датований раніше дати оголошення процедури. 4) Учасник надав не повну інформацію у Додатку 5 Посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.3.6.3 Тендерної документації 2) п.3.5.4 Тендерної документації 3) п.5.3.20 Тендерної документації 4) п.3.7.1. (а) Додатку 2 Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Інформацію щодо відсутності в учасника процедури закупівлі підстав, визначених абзацом чотирнадцятим п.47 особливостей. 2) Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору в довільній формі. 3) Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань датований не раніше дати оголошення процедури. 4) Привести у відповідність інформацію у Додатку 5 згідно наданих сертифікатів якості та інших документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.