Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 8cc73670304147cdbf867ee342baf352
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 275 352,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 376,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Яворівська міська рада Львівської області |
ЄДРПОУ: | 33213539 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Станько Катерина Вікторівна |
Телефон: | 380961483740 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81000, Україна, Львівська область,Яворів, Львівська, 15 |
3 |
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Згідно пункту 1.4 частини 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП/УЕП) учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Тендерна пропозиція учасника містить удосконалений електронний підпис при перевірці якого на сайті Центрального засвідчувального органу не відображається інформація щодо прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. 2) Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасник надав копію договору №01/11/20-10 від 01.11.2020 року купівлі-продажу товарів на АЗС з використанням пластикових карт, відомостей. Однак даний договір не містить істотних умов договору щодо загальної суми договору, кількості товару, ціни за одиницю товару. Замовник не може вважати надані учасником документи достатніми для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору згідно з предметом даної закупівлі. Учасник не надав документів на підтвердження виконання вищезазначеного договору. 3) Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник має поставити замовнику дизельне паливо у кількості 6258 літрів у вигляді універсальних талонів або скретч-карток. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів на підтвердження даної вимоги. 4) У складі тендерної пропозиції учасник надав гарантійний лист зідно якого ТОВ «ГАЛИЧНАФТА» постачає для ТОВ «ЗАХІДАВТОГАЗ» паливно-мастильні матеріали згідно договору поставки № 26/10-20 від 26.10.2020р. Однак учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав копії документів вищезазначеного договору для підтвердження даної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати наступні документи: 1. підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП/УЕП) учасника закупівлі, під час перевірки якого будуть відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); 2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору); 3. не менше 1 копії договору, що містить істотні умови, передбачені чинним законодавством для договорів купівлі-продажу дизельного палива, зазначеного у довідці у повному обсязі; 4. копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (накладна, тощо); 5. гарантійний лист, що учасник може поставити замовнику дизельне паливо у вигляді універсальних талонів або скретч-карток; 6. гарантійний лист про те, що строк дії універсальних талонів (скретч-карток) має бути не менше 3 (трьох) місяців з моменту їх отримання Замовником; 7. гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується в подальшому безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку паливних карток (талонів), які не будуть використані замовником у встановлені терміни їх дії; 8. копію договору поставки № 26/10-20 від 26.10.2020 року.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.