Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 206 884,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 22 068,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 66 206,52 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 26136949 Досьє YouControl |
Сайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Контактна особа: | Зінаїда Олександрівна Бур'ян |
Телефон: | +380563723360 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» було виявлено ряд невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які учасник повинен виправити, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації - Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, а саме офісне приміщення, складське приміщення, транспортні засоби (або наявність партнерських відносин з перевізником) тощо. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності договори оренди договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Згідно наданої учасником довідки, він користується складським приміщенням на підставі Договору № 02022 від 01.12.22 року, однак, копію зазначеного договору учасник не надав. З огляду на зазначене, вимагаю надати копію Договору № 02022 від 01.12.22 року. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації - Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати щонайменше трьох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: працівники, які безпосередньо будуть залучені до виконання договору, що мають вищу освіту. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Згідно наданої учасником довідки, він має працевлаштованого керівника – Шевченко Катерину Миколаївну, порте, диплом про вищу освіту виданий Полотняній Катерині Миколаївні. З огляду на зазначене, вимагаю надати документи, що свідчать про зміну прізвища керівника, або, у разі, якщо зміни прізвища не було – надати на керівника документи, що свідчать про наявність у нього кваліфікації, знань та досвіду. 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати: «8) Довідку(-и), видану в період подання пропозицій, видана(-і) всіма банківськими (-ими) установами, в яких обслуговується учасник, про його рахунок (рахунки). У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. 9) Довідку(-и), видану в період подання пропозицій, видана(-і) всіма банківськими (-ими) установами, в яких обслуговується учасник, про відсутність простроченої заборгованості за всіма кредитними договорами. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. 10) Довідку(-и), видану в період подання пропозицій, видана(-і) від податкової служби про перелік відкритих рахунків у банках та/або інших фінансових установах.» Згідно наданої учасником довідки від податкової служби, учасник має два відкритих рахунка в АТ ОТП Банк. Однак, у довідці від АТ ОТП Банк зазначено інформацію лише про один відкритий рахунок учасника в зазначеній банківській установі. З огляду на зазначене, вимагаю надати довідку від АТ ОТП Банк, за змістом якої підтверджується наявність в учасника двох відкритих рахунків, згідно інформації від податкової. Зазначені невідповідності пропозиції необхідно виправити протягом 24-х годин з моменту оприлюднення цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.