Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 2861faeaa13840b185e89715218ecd9c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 258 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 580,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05410599 Досьє YouControl |
Сайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Контактна особа: | Анатолій Яковина |
Телефон: | +380512362287 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), з врахуванням положень пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажив документ № 3. Цінова пропозиція.docx в якому вказано загальну вартість без ПДВ за 600 літрів бензина А-95-Євро 5-Е0 вартістю 36.45 грн. за 1 літр – 2 271 020.28 грн. (два мільйона двісті сімдесят одна тисяча двадцять грн. 28 коп.), яка більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, в той час як загальну вартість за 600 літрів бензина з ПДВ Учасник зазначає – 234 000.00 грн. (двісті тридцять чотири тисячі грн. 00 коп.). Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни. Учасник ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» зазначив ціну тендерної пропозиції - 226 260.00 грн. (двісті двадцять шість тисяч двісті шістдесят грн. 00 коп.) яку було і визначено електронною системою закупівель як найбільш економічною. Виходячи з вищенаведеного не зрозуміло яка ж ціна тендерної пропозиції? Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або з належним чином завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис учасника/уповноваженої особи учасника, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання). Усі копії документів, які скануються не з оригіналів документів та не містять кольорове зображення та подаються учасником повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та мають бути засвідчені належним чином. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Учасник в складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажує документ № 9. Протокол Мотто Контракт (Ципляков А.В.).pdf, в якому не має відмітки про засвідчення копії документа. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції завантажив документ № 21. ДСТУ, паспорт.pdf (сертифікат відповідності ) бензина А-95-Євро 5-Е0. Термін дії сертифіката з 29.06.2021 року по 28.06.2023 року. У зв’язку з тим, що Замовником передбачено укладання договору на закупівлю бензина А-95-Євро 5-Е0 до 31.12.2023, просимо надати сертифікат відповідності зі строком дії на весь період дії договору. Враховуючи викладене вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.