Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 302a7ca4275c414c9111c52b04189b8b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 82 734,30 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 827,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02145725 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блоха Віталій Олександрович |
Телефон: | +380532609554 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Poltava, Sobornosti Street, 36 |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: Замовник вимагав надати: - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку. Учасник не надав відповідного документу. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.