Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відкриті торги з особливостями. Вид предмета закупівлі – товар. Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі Джерело фінансування: Фінансування здійснюється за рахунок коштів Національної служби здоров’я України. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою." Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями). Тендерні пропозиції з ціною, вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, до розгляду не приймаються. Умови оплати по Договору: Тип: післяоплата; Період: Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом: 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання обома сторонами видаткової накладної.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 216,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 251,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 26514713 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рожанчук Анна Миколаївна |
| Телефон: | +380671331620 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Пілотська 1 |
0 |
Розглянувши пропозицію Учасника №1 ТзОВ "Компанія" ВІП-ОЙЛ" було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1). VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: В складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати письмове погодження про те, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, надання неякісних послуг/товарів/робіт, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно - господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу. Учасник у своїй пропозиції не надав вищезазначене письмове погодження 2) Додаток 2 Товар, що поставляється повинен бути оригінальним, новим, в заводській тарі та з відповідним маркуванням, зберігався у відповідних умовах, що не призвели до його псування. Учасник надає гарантійний лист з підтвердженням можливості забезпечення такої вимоги на Товар. Учасник у своїй пропозиції не надав вищезазначений гарантійний лист Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Дані невідповідності Учасник процедури закупівлі (номер оголошення - UA-2023-06-05-013954-a) має змогу виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомляємо та просимо усунути невідповідність надавши перелічені документи
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.