Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
ID закупівлі: 953c7831814b413f8d76ff36f14a9a30
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 358 330,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 791,65 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 4 000,00 UAH |
Замовник: | Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 34200012 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лещенко Жанна Іванівна |
Телефон: | 380680789958 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 28600, Україна, Кіровоградська область,селище міського типу Устинівка, вулиця О. Мазуренка, 36 |
4 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору купівлі-продажу №119 від 14.01.2019р., інформація щодо укладення якого не міститься в електронній системі закупівель. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 2.1. розділу 2 тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити повне виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені тендерною документацією, а також кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - копії документів, що передбачені згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації, та які підтверджують повне виконання будь-якого іншого аналогічного договору, який має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Надані учасником документи згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.