Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 009 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 60 096,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 120 192,00 UAH |
Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Вікторія |
Телефон: | +380444890186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
10 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 1 Розділу V Тендерної документації та п. 43 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений проєкт договору про закупівлю (не заповнюється ціна, вартість та додатки), як підтвердження згоди Учасника із даним проєктом договору (Додаток №5 до ТД). Учасником надано заповнений проєкт договору про закупівлю, але без підпису та печатки при заповненні п. 15. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». Відповідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з повним переліком зазначених формальних помилок. Такого документу не було надано. Відповідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду щодо кримінальної відповідальності згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України за підроблення документів тендерної пропозиції. Такого документу не було надано. Відповідно п. 1 Розділу V тендерної документації – Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист, що маржа, у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною. У разі, якщо маржа за результатами аукціону буде від’ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. Такого документу не було надано. Відповідно п. 2.5 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку з відомостями про учасника, а саме: Повна назва учасника; Код ЄДРПОУ; Юридична та поштова адреса; Банківські реквізити обслуговуючого банку; Статус платника податку та індивідуальний податковий номер; Контактний номер телефону, е-mail; Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). Учасником надано довідку №6-1/4/2023тд від 30.05.2023р. з інформацією про Банківські реквізити (рахунок (рахунки), відкритий (відкриті) в обслуговуючому банку (банках), найменування обслуговуючого банку (банків), телефон (телефони) банку (банків), адреса банку (банків), МФО), а саме вказано один р/р АТ «Європейський промисловий банк» та три р/р АТ «Ощадбанку». Також відповідно п. 2.11 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку про наявність відкритих рахунків з обслуговуючого банку. В складі пропозиції Учасник надав: довідку з АТ «Європейський промисловий банк» про відкриття поточного рахунку UA083770900000026002001300284, довідку з АТ «Ощадбанку» про відкриття поточного рахунку UA883226690000026008301549889 та довідку з АТ «Ощадбанку» про відкриття рахунку із спеціальним режимом використання UA283226690000026032300549889. Але довідка про відкриття рахунку UA673004650000026028300997504 в АТ «Ощадбанку» – відсутня. Відповідно до п.2 Особливих вимог до учасників Додатку 4 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку, щодо форми і порядку співпраці з представниками Замовника згідно з гарантованим стандартом якості (визначення місця і порядку здачі звітів про використану протягом місяця електроенергію, порядку отримання запитань від Замовника, форма і терміни відповіді на них, вказати посаду та ПІБ уповноваженої особи учасника відповідальної за співпрацю із Замовником, її контактні дані (телефон та e-mail), порядок дій Замовника у випадку відсутності зв’язку з уповноваженою особою електропостачальника або відсутності відповіді на листи (запити) у встановлений договором час, тощо). Учасником надано довідку №4-2/4/2023тд від 30.05.2023р. в якій не вказано порядку отримання запитань від Замовника та форма відповіді на них. Відповідно до п.3 Особливих вимог до учасників Додатку 4 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку-підтвердження щодо забезпечення відповідності власного апаратного та програмного забезпечення вимогам системи управління ринком, а також встановлення відповідного комп'ютерного і мережевого обладнання, що дозволить здійснювати обмін даними між АР і АКО та учасником ринку згідно з вимогами п. 1.12.3 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Такого документу не було надано. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: – Надати оновлений заповнений проект договору з підписом та печаткою щодо п. 15. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». – Надати лист-згоду з повним переліком зазначених формальних помилок. – Надати лист-згоду щодо кримінальної відповідальності згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України за підроблення документів тендерної пропозиції. – Надати гарантійний лист, що маржа, у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною. У разі, якщо маржа за результатами аукціону буде від’ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. – Надати довідка про відкриття рахунку UA673004650000026028300997504 в АТ «Ощадбанку». – Надати оновлену довідку щодо форми і порядку співпраці з представниками Замовника, де буде вказано порядок отримання запитань від Замовника та форма відповіді на них. – Надати довідку-підтвердження щодо забезпечення відповідності власного апаратного та програмного забезпечення вимогам системи управління ринком, а також встановлення відповідного комп'ютерного і мережевого обладнання, що дозволить здійснювати обмін даними між АР і АКО та учасником ринку згідно з вимогами п. 1.12.3 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 1 Розділу V Тендерної документації та п. 43 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з повним переліком зазначених формальних помилок. Такого документу не було надано. Відповідно до п.1.2 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений у частині 5 цього ж розділу тендерної документації та Додатку №2. Відповідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічного (их) договору(ів) в повному обсязі на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання електричної енергії. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо належного виконання договору. Учасником надано довідку про досвід виконання договорів, де вказано інформація про три аналогічні договори: Договір №1 від 10.10.2022р., Договір №228-юр від 08.11.2022р., Договір №10/10-22Е від 10.10.2022р. Але, за договором №10/10-22Е від 10.10.2022р. не вказано назву товару. Учасник надав копію договору №228-юр від 08.11.2022р. та додаткову угоду до нього №299-юр від 22.12.2022р., в якій вказано п. 2 «Додаток №4 (Відомості про обсяги очікуваного споживання електричної енергії Споживачем) – додається», але в наявності додаток №4 відсутній. Учасником надано відгук щодо постачання товару за договором №228-юр від 08.11.2022р., але без печатки, як вимагається в п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. Також, учасник надав аналогічний договір №1 від 10.10.2022р. та акт приймання-передачі №РН-0000276 від 31.10.2022р. до договору, в якому вказано два різні предмета закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1 Додатку 2 до тендерної документації факту поставки аналогічного товару. Відповідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації – На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2022 рік згідно Розділу ІІ. «Склад та елементи фінансової звітності» Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Учасником надано фінансову звітність, але за період 9 місяців 2022 року. Також, відповідно п. 2.10 Додатку 2 до тендерної документації – З метою дотримання вимог статей 44-46 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в складі тендерної пропозиції додатково надається оригінал або копія останнього затвердженого звіту про фінансовий стан (форма № 1 Баланс або форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс) з документом, що підтверджує його подання до податкового органу, з довідкою про вартість чистих активів відповідно до наданого звіту. Учасником надано звітність про фінансовий стан підприємства за І квартал 2023 року, але без документа, що підтверджує його подання до податкового органу. Відповідно п. 2.6 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту особи уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. Таких документів не було надано. Відповідно п. 2.5 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку з відомостями про учасника, а саме: Повна назва учасника; Код ЄДРПОУ; Юридична та поштова адреса; Банківські реквізити обслуговуючого банку; Статус платника податку та індивідуальний податковий номер; Контактний номер телефону, е-mail; Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). Учасником надано довідку №8/27 від 01.06.2023 р. з інформацією про реквізити банку (банків), в яких відкриті рахунки учасника, інформацією про платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту, а саме вказано р/р АТ «КРЕДОБАНК». Також відповідно п. 2.11 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку про наявність відкритих рахунків з обслуговуючого банку. Така довідка з АТ «КРЕДОБАНК» про відкриті рахунки – відсутня. Також, враховуючи вимоги п. 2.11 Додатку 2 до тендерної документації – Учасником надано довідку, видану обслуговуючим банком, з інформацією про наявність у Учасника рахунку із спеціальним режимом використання, а саме з «Ощадбанку». Але, при цьому, інформація про банківські реквізити обслуговуючого банку «Ощадбанку» не вказана в довідці з відомостями про учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: – Надати лист-згоду з повним переліком зазначених формальних помилок. – Надати оновлену Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, де буде вказано назву товару за договором №10/10-22Е від 10.10.2022р. – Надати оновлену Додаткову угоду №299-юр від 22.12.2022р. з наявним додатком №4 (Відомості про обсяги очікуваного споживання електричної енергії Споживачем). – Надати оновлений відгук щодо постачання товару за договором №228-юр від 08.11.2022р., з печаткою. – Надати до договору №1 від 10.10.2022р. акт підтвердження факту поставки аналогічного товару, який відповідає вимогам п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме акт приймання-передачі із вказання предмету закупівлі відповідно до процедури. – Надати фінансову звітність за 2022 рік – Надати оновлену звітність про фінансовий стан підприємства за І квартал 2023 року, але з документом, що підтверджує його подання до податкового органу. – Надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту особи уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. – Надати довідку про наявність відкритих рахунків з обслуговуючого банку, а саме з АТ «КРЕДОБАНК». – Надати оновлену довідку з відомостями про учасника, де будуть вказані ВСІ банківські реквізити з обслуговуючих банків, а саме і з АТ «КРЕДОБАНК» і з «Ощадбанку».
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 1 Розділу V Тендерної документації та п. 43 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1.1 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» (відповідно до Додатку №1). Відповідно п. 2 Додатку 1 до тендерної документації – Учасник повинен вказати кількість днів, протягом яких погоджується дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції, із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (згідно з умовами тендерної документації). Учасником у своїй тендерній пропозиції не вказана кількість днів. Відповідно до п.1.2 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений у частині 5 цього ж розділу тендерної документації та Додатку №2. Відповідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічного (их) договору(ів) в повному обсязі на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання електричної енергії. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо належного виконання договору. Учасником надано: довідку про досвід виконання аналогічного договору, де вказано суму договору 604688,550 грн. з урахуванням змін; договір, зазначений в довідці, в якому вказано обсяг закупівлі 120000 кВт*год та сума договору 604688,550 грн. з ПДВ; додаткову угоду на зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми договору, де вказано фактичний обсяг закупівлі а саме 32640 кВт*год та сума договору 164475,44 грн. з ПДВ; акт приймання-передачі товару, в якому вказано фактичний обсяг 32640 кВт*год та нарахування за поставлену електроенергію 164475,44 грн. з ПДВ; позитивну довідку-відгук щодо постачання товару від контрагента. Але у відгуку вказані лише заявлені в договорі обсяги та сума, обсяги фактичного постачання електричної енергії за договором 32640 кВт*год, а фактична сума договору з урахуванням змін – не вказана. Відповідно до п.1.8 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати заповнений проєкт договору про закупівлю (не заповнюється ціна, вартість та додатки), як підтвердження згоди Учасника із даним проєктом договору (Додаток №5). Учасником надано проєкт договору, але не заповнене своє місцезнаходження та банківські реквізити відповідно п. 15 проєкту договору. Відповідно до п.1.9 Розділу ІІІ тендерної документації – Учасник повинен надати лист – згоду на обробку персональних даних. Відповідно п. 2.7 Додатку 2 до тендерної документації – Учасник повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від усіх осіб, персональні дані яких міститься у складі тендерної пропозиції. Приклад листа – згоди наведено у Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Після розкриття пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути. Згідно з ст. 11 Закону України "Про інформацію" не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Окрім того, згідно Закону України "Про обробку персональних даних" дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України. В складі тендерної пропозиції Учасником було надано документи, в яких містяться персональні дані наступних громадян: Морозов Віктор Юрійович, Шеліхова Людмила Петрівна, Стаднік Геннадій Васильович, Мамедов Сергій Геннадійович та Кожара Олена Анатоліївна. Лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних було надано тільки від Морозова Віктора Юрійовича, Шеліхової Людмили Петрівни та Стаднік Геннадія Васильовича. Від Мамедова Сергія Геннадійовича та Кожари Олени Анатоліївни – лист – згоду не було надано. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: – Надати оновлену Тендерну пропозицію, де буде вказано кількість днів, протягом яких Учасник погоджується дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції, із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (згідно з умовами тендерної документації). – Надати оновлену Довідку-відгук, де буде вказано фактичну суму договору з урахуванням змін по додатковій угоді. – Надати оновлений проєкт договору з заповненням свого місцезнаходження та банківських реквізитів. – Надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від Мамедова Сергія Геннадійовича та Кожари Олени Анатоліївни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.