Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 726e7390b16b4ab99a8e4fc69b3e01b8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 875 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 375,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України |
ЄДРПОУ: | 25574222 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пазиніч Вікторія Валеріївна |
Телефон: | 380487374748 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65005, Україна, Одеська область,Одеса, ВУЛИЦЯ ПРОХОРОВСЬКА, будинок 35 |
10 |
Опис. Відповідно до пункту п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону «Про здійснення публічних закупівель» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Пунктом 5.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копії аналогічних договорів (не менше двох аналогічних договорів), у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). позитивний відгук від контрагента згідно з аналогічним договором копія якого надано у складі тендерної пропозиції учасника (надати відгук від кожного наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору). Учасник надав у складі тендерної пропозиції договір укладений з Комунальним підприємством «Благоустрій» міської ради міста Кропивницького № РС/15102020/01/ЕЕ від 02 листопада 2020 року. Загальна сума цього договору становить – 16 800,00 грн з ПДВ. Згідно інформації розміщеної на сайті Prozorro (електронна система публічних закупівель) даний договір був укладено за результатами проведення спрощеної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-002667-b), згідно даних сайту – сума оплати за договором склала – 7 140,00 грн з ПДВ, а згідно підписаного АКТУ приймання-передачі ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ №58 від 31 грудня 2020 р., наданого в складі тендерної пропозиції, сума оплати склала - 19007,53 грн з ПДВ. З огляду на вищевикладене, Учасник не надав у повному обсязі даний договір (зміни до нього). Отже, Учасник повинен надати у повному обсязі (зі змінами) договір укладений з Комунальним підприємством «Благоустрій» міської ради міста Кропивницького № РС/15102020/01/ЕЕ від 02 листопада 2020 року. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано позитивний відгук від контрагента – (Комунального підприємства «Благоустрій» міської ради міста Кропивницького № РС/15102020/01/ЕЕ від 02 листопада 2020 року) згідно з аналогічним договором копія якого надано у складі тендерної пропозиції учасника. Отже, Учасник повинен надати відгук від Комунального підприємства «Благоустрій» міської ради міста Кропивницького по договору №РС/15102020/01/ЕЕ від 02 листопада 2020 року на виконання вимог п.п.5.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації Учасником процедури закупівлі складі своєї тендерної пропозиції не надано: -Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (сформований у 2023 році); -Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; -Гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців); -Інформацію (довідку) від Державної Податкової Служби України та/або його територіального органу видану Учаснику про систему оподаткування такого Учасника, видану у 2023 році; -Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник (надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з даною інформацією). Отже, Учасник повинен надати вищезазначені документи. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «Загальна вартість тендерної пропозиції розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: Р = Niплан * (Цпрогн.рдн. + Тпост. + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де, Р – загальна вартість тендерної пропозиції у гривні (UAH), Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача 175 000 кВт/год. Цпрогн.рдн.– ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 3,31975 грн. за 1 кВт/год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН (ОЕС України ) за березень 2023 року – 3,23927 грн за 1 кВт/год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників); Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії з 01.01.2023 року, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788 – 0,43025 грн. за 1 кВт/год без ПДВ; Тпост. - (вартість послуг постачальника) , що включає усі витрати постачальника, які необхідні для виконання постачальником умов цього договору, грн без ПДВ; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %)». *Примітка. Тпост. - (вартість послуг постачальника) не може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких зазначена величина - Тпост. буде від’ємна. . Учасник надає гарантійний лист, що Тпост.( вартість послуг Постачальника) у загальній вартості тендерної пропозиції не буде величиною від’ємною. У разі якщо величина Тпост. буде від’ємна та / або не надання даного гарантійного листа з вище вказаною інформацією - це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. Замовник визначає Тпост.( вартість послуг Постачальника), запропоновану Учасником, за формулою: Тпост. = Р/(Ni план)/1,2 - Цпрогн.рдн. – Тпер. [грн./кВт/год без ПДВ] У разі, якщо Тпост буде від’ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. Учасник, вказуючи загальну суму тендерної пропозиції, не врахував вище вказану вимогу. А тому повинен привести у відповідність тендерну пропозицію. А також надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що Тпост. (вартість послуг Постачальника) у загальній вартості тендерної пропозиції не буде величиною від’ємною. У разі якщо величина Тпост. буде від’ємна та/або не надання даного гарантійного листа з вище вказаною інформацією - це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.