Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 202850a2bd1c4613bbdb8a8075fe4332
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 596 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 980,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТ - СЕРВІС" СЕРГІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 41679649 Досьє YouControl |
Контактна особа: | АННА Мінчева |
Телефон: | +380503902330 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67780, Україна, Одеська область,місто Білгород-Дністровський, селище міського типу Сергіївка, ВУЛИЦЯ ЛІСНА, будинок 2 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 06.06. 2023 р. смт. Сергіївка Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), положення Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою забезпечення безперервної роботи комунального підприємства та дотримання норм чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель уповноважена особа КП «Курорт-сервіс» розглянула тендерну пропозицію ТОВ «БЕСТ ФЬЮЕЛ» в закупівлі «Дизельне пальне, бензин А-95» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-006898-a). Відповідно до п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пп.5 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати Проект договору, погоджений та підписаний Учасником (Додаток № 4). В Тендерній пропозиції Учасника міститься файл «6. Проект договору.pdf», який містить підписаний Учасником проект договору. Однак в наданому погодженому Учасником проекті договору п. 5.2 Проекту договору викладено в наступній редакції «Строк поставки ПММ, Товару (в талонах) – до 25 травня 2023 року (згідно з заявками Покупця).», що не відповідає строку вказаному у Проекті договору Замовника – до 20 червня 2023 року. З метою виправлення вказаної невідповідності Учасник має надати погоджений та підписаний проект договору з вказанням вірних даних. Відповідно до Відповідно до пп.10 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Постанови № 1178. Учасник в складі Тендерної пропозиції надає «Довідку про відповідність Учасника вимогам п. 44 постанови 1178», а заповнення електронних полів в електронній системі закупівель також містить посилання на п. 44 Постанови 1178. З метою виправлення вказаної невідповідності Учасник має надати довідку в довільній формі про відповідність Учасника вимогам, встановленим в п. 47 Постанови 1178. Відповідно до п. 5 Технічної специфікації (Додаток №2 до Тендерної документації) Учасник має надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, а саме, копії сертифікатів відповідності(та/або якості) та/або паспортів якості або інші документи, передбачені чинним законодавством, що підтверджують якість товару та його відповідність ДСТУ та/або іншим чинним документам, що визначають якість товару. Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності та декларація відповідності на бензин А-95 в яких виробником пропонованого товару вказано ПАТ «Укртатнафта», а місце виробництва – м. Кременчук, Україна при цьому в тендерній пропозиції, наданій Учасником за вих № БФ-001 від 30.05.2023 року вказано, що країна походження товару «Бензин А-95» - Литва. Так як при виправлені вказаної невідповідності не відбудеться зміна назви, марки товару, а тендерна пропозиція не є складовою технічних вимог до предмету закупівлі Замовник зазначає, що Учасник має зазначити в тендерній пропозиції дані про виробника та країну походження товару «Бензин А-95» у відповідності до наданих технічних документів на товар. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Учасник мав надати довідку за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі використання) з інформацією про повне виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. В складі тендерної пропозиції учасник також надає копію договору (з усіма додатками) та копію/копії видаткової(-х) накладної(-их) про повне виконання по кожному аналогічному договору зазначеному в листі. В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про виконання аналогічних договорів, вказавши 2 аналогічні договори, стан виконання яких був зазначений Учасником як «виконаний». При цьому Учасник надає копію договору № 14 від 10 лютого 2022 року на суму 185850 грн., також додається Додаткова угода №1 від 11 лютого 2022 року про збільшення ціни за одиницю товару. У вказаній додатковій угоді зазначено, що загальна вартість договору залишається незмінною. Однак, Учасником надано копії видаткових накладних до вказаного договору № 19 від 21.04.2022 року на суму 98864,00 грн та № 14 від 11.02.2022 року на суму 85986,00 грн. Як вбачається, сума двох вказаних накладних становить 184850,00 грн, що є меншою за суму договору та не підтверджує повне виконання договору. На виправлення невідповідностей Учасник має надати або накладні по вказаному договору, що підтверджують його повне виконання, або додаткову угоду про зменшення суми вказаного договору, або довідку про виконання аналогічних договорів із вказанням тільки тих аналогічних договорів, що були виконанні Учасником в повному обсязі (у разі включення до довідки даних про аналогічні договори, які не було вказано раніше Учасник має додатково надати копії вказаних договорів зі всіма додатками та копії накладних про повне виконання таких договорів) Враховуюче вищевикладене уповноважена особа КП «Курорт-Сервіс» ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «БЕСТ ФЬЮЕЛ» час на усунення зазначених невідповідностей 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 3. Оприлюднити вказану інформацію та документацію в електроній системі закупівель відповідно до норм чинного законодавства. ___________ Уповноважена особа Анна Мінчева
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.