Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
ID закупівлі: 880a0221528e4bd3b0536fdcccd77844
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 750 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБОЛОНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43910982 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Самотуга |
Телефон: | +380966195813 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 38230, Україна, Полтавська область,село Оболонь, вул. Позена, будинок 5 |
5 |
Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, передбачені вимогами п.5.1.1, 5.1.2: • Довідку в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів*, в якій зазначаються відомості щодо назви попереднього замовника, його адреси та контактних телефонів, предмету договору, обсягу закупівлі, строку дії договору, ПІБ та посади особи, що підписала договір. В довідці має бути зазначена інформація стосовно мінімум двох виконаних аналогічних договорах учасника; • Документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.5.1.1 розділу ІІІ цієї тендерної документації: •• копії повністю виконаних договорів; •• підтверджуючі документи щодо виконання таких договорів: копія акту(ів) приймання-передачі товару/копія акту(ів) виконаних робіт/копія видаткової накладної(их)/копія товарно-транспортної накладної(их) (будь-який з цих документів); •• оригінали листів-відгуків, які повинні містити інформацію про номер і дату укладеного договору, якість поставленого товару, своєчасність виконання зобов’язань постачальника, відсутність зауважень, ПІБ, посаду та робочий телефон особи, яка підписала відгук. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:пп.5.1.1, 5.1.2 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Виконати вимоги пп.5.1.1, 5.1.2 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом завантаження до складу тендерної пропозиції наступних документів: •Довідки в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів*, в якій зазначаються відомості щодо назви попереднього замовника, його адреси та контактних телефонів, предмету договору, обсягу закупівлі, строку дії договору, ПІБ та посади особи, що підписала договір. В довідці має бути зазначена інформація стосовно мінімум двох виконаних аналогічних договорах учасника; •Документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.5.1.1 розділу ІІІ цієї тендерної документації: •• копії повністю виконаних договорів; •• підтверджуючі документи щодо виконання таких договорів: копія акту(ів) приймання-передачі товару/копія акту(ів) виконаних робіт/копія видаткової накладної(их)/копія товарно-транспортної накладної(их) (будь-який з цих документів); •• оригінали листів-відгуків, які повинні містити інформацію про номер і дату укладеного договору, якість поставленого товару, своєчасність виконання зобов’язань постачальника, відсутність зауважень, ПІБ, посаду та робочий телефон особи, яка підписала відгук
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.