Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
ID закупівлі: abe4a65676684c5b874afe9b8fa888cc
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 256 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради |
ЄДРПОУ: | 24548027 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна ВЕЛИЧКО |
Телефон: | +380513653210 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область,м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, оф. 94 |
3 |
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛЬ ПРО» була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції, яка діяла на початок проведення Процедури закупівлі), (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за будь-який період протягом 2020-2023 років з наданням однієї копії договору, зазначеного у довідці та копії одного документу на підтвердження його виконання (копії актів приймання-передачі або видаткових накладних або лист-відгук). Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасником було подано Довідку щодо виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі від 15.05.2023 вих.1505-5, яка адресована уповноваженій особі Мереф’янської міської ради. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями належно оформлену Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за будь який період протягом 2020-2023 років. 2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнений та погоджений проєкт Договору (додаток 3). Однак, всупереч даної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав заповнений та погоджений проєкт Договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями належним чином заповнений та погоджений проєкт Договору (додаток 3 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.