Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 23f8198bb0824416a7ee84fe131391df
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 261 320,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
ЄДРПОУ: | 03538993 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Мазур |
Телефон: | +380444864076, +380988889800 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Драча Івана, 7 |
0 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Замовником оголошено відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі за предметом - ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (придбання пально-мастильних матеріалів, бензин автомобільний А-95(талони), дизельне паливо (талони). Відповідно до умов, зазначених в тендерній документації проводиться розгляд та оцінка тендерної пропозицій учасника «ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"». Просимо вас усунути невідповідності та надати невистачаючих документів, а саме: 1) Надати документи на підтвердження відповідності учасника п. 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до ТД. В тендерній документації було вказано: На підтвердження того, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених в складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); - Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою); - Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації); - Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну території України товарів, що походять з Російської Федерації відповідно до встановленого переліку). 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь). 2) Надати документи на підтвердження відповідності учасника пп. 1.1 Розділу «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 до ТД. В тендерній документації було вказано: 1.1. Довідка у довільній формі (скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника*), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, телефакс); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) банківські реквізити. 3) Надати документи на підтвердження відповідності учасника Технічним вимогам Додатку 4 до ТД. В тендерній документації було вказано: Учасник надає список (таблицю) розташування АЗС на яких можливо отримати бензин автомобільний А-95, згідно заданих маршрутів. Список (таблиця) повинен бути оформлений згідно наведеної форми. 4) Надати документи на підтвердження відповідності учасника Технічним вимогам Додатку 4 до ТД. Надати Довідку про наявність мережі АЗС. Зважаючи на виявлені невідповідності у тендерній пропозиції учасника, яка розглядалась, просимо учасника надати вищезазначені документи відповідно до вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.