Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 43ba641fb2d841e9acd27f260943b9cd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 012 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
Телефон: | +380971599786 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
4 |
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «код ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки Г (Г2) 13-100, Вугілля кам’яне марки П 6-100, Гранули паливні з відходів деревини (пелети))було подано 1 (одну)тендерну пропозицію, а саме: • ТОВ "ТПК "Укрпроменерго"; Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: П.п. 3.5.4. п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що у зв’язку із можливою відсутністю технічної реалізації в авторизованих електронних майданчиках самостійного декларування відсутності підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей, учасник процедури закупівлі документально підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей, шляхом надання гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей. Пропозиція Учасника не містить гарантійний лист про відсутність підстав для відмови в участі в торгах, передбачений абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати гарантійний лист або довідку в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені абзацом чотирнадцятим п. 44 Особливостей, а саме: про відсутність фактів про те, що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.