Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (із змінами). Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому функціонал майданчика зобов'язує при заповненні форми оголошення зазначати будь-який крок пониження ціни. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору. Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія, гарантом за якою виступає банківська установа. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія, яка видана банком, в якому обслуговується Учасник-переможець та в якому має відкритий розрахунковий рахунок. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати разом із банківською гарантією до моменту підписання договору підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія, а саме довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. До уваги учасників, інформація щодо банківських реквізитів Замовника буде надаватись після обрання переможця процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна серед іншого містити такі суттєві умови: - обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) протягом 5 робочих днів з моменту подання першої письмової вимоги Замовником (бенефіціаром), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю (в тому числі, якщо таке невиконання призвело до розірвання договору з учасником-переможцем); - відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); - умов про ускладнення процедури виплати банком-гарантом гарантійної суми (додаткового підтвердження повноважень підписанта бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень настання гарантійного випадку, умови щодо подання вимоги не до безпосередньо банку-гаранта, а через банк бенефіціара, тощо); - інших умов, які не відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником (учасником-переможцем) зобов'язання (тобто договору за результатами процедури закупівлі), забезпеченого гарантією, бенефіціар (Замовник) має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом (учасником-переможцем) зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 744 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
ЄДРПОУ: | 41064044 Досьє YouControl |
Сайт: | http://mst.osv.org.ua/ |
Контактна особа: | Миколаєвич Мар'яна Михайлівна |
Телефон: | +380679078205 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81300, Україна, Львівська область,Яворівський р-н місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22 |
8 |
Учаснику відкритих торгів Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне)» Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", (в редакції яка діяла станом на 18.05.2023 року – на час оголошення закупівлі) (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «40.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Враховуючи дані вимоги Постанови про особливості, вимагаємо усунути виявлені у Вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимог 1.2, 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації учасником не подано аналогічного договору щодо постачання вугілля кам"яного. Натомість подано договір щодо постачання паливних палет з лушпиння соняшника. Також учасником відповідно не подано відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці, зокрема договору щодо постачання вугілля кам’яного. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1.1, 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: "1.2. Аналогічний договору про поставку товарів, необхідних замовнику (згідно довідки). 1.3. Відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати договір без додатків. *** Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі, тобто вугілля кам’яного. ". 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Аналогічний договору про поставку товарів, необхідних замовнику (згідно довідки), зокрема договір щодо постачання вугілля кам’яного. - до поданого договору додати відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.