Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Закупівля елекричної енерагії на 2023 рік. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення банківської гарантії – не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Вимоги до забезпечення визначені у пункті 2 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 721 300,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 21 600,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНЕ СЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ, ВІДНОВЛЕННЯ ТА БЕЗПЕКИ" |
ЄДРПОУ: | 44885549 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Григоренко Людмила |
Телефон: | 380972619564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07201, Україна, Київська область,Вишгородський р-н, селище міського типу Іванків, вул. Проскури Івана, будинок 47 |
10 |
Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» виявлено невідповідність у документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією для документального підтвердження відповідності Учасника, а саме: 1. Інформація, вказана у документі «Тендерна пропозиція» вих№2023/05/12-01 від 12.05.2023, який надано учасником у складі документів тендерної пропозиції та завантажено у файлі «Тендерна пропозиція.pdf», зазначена не у відповідності до вимог Форми «Тендерна пропозиція» Додатку 1 до тендерної документації в частині зазначення загальної вартості тендерної пропозиції (ПДВ1) цифрами та словами, чим не виконано вимоги щодо зазначення інформації у формі Додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасником, у складі документів тендерної пропозиції, на вимогу п. 2 Розділу 3 тендерної документації, яким передбачено: «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією», у файлі «1266 Договір підписаний.pdf» надано копію договору про надання банківської гарантії у форматі .pdf у непридатному для читання вигляді, чим не виконано вимогу пп. 1.5. п. 1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: «Усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок документів, передбачених вимогами тендерної документації, у форматі *.pdf (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів) та мати придатний для читання вигляд.» Разом з тим Учасником не виконано вимогу замовника щодо надання договору (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, чим не виконано п. 2 Розділу 3 тендерної документації, яким передбачено: «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією», оскільки банківська гарантія, відповідно до умов зазначеного договору, є невід’ємною частиною такого договору. 3. На вимогу п. 9 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання довідки з інформацією про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації), громадянство, частку в статутному капіталі та пряме або опосередковане володіння цією особою самостійно чи спільно з іншими особами або незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи відповідно до структури власності підприємства передбаченої Наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» учасником у складі документів тендерної пропозиції у файлі «Бенефіціар.pdf» надано довідку вих№2023/0512-21 від 12.05.2023, яка не містить інформації про пряме або опосередковане володіння та вплив бенефіціара на керівництво чи діяльність юридичної особи відповідно до структури власності підприємства, чим не виконано вимогу п. 9 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Відомості про учасника вих№2023/05/12-16 від 12.05.2023 у файлі «Відомості.pdf» із зазначенням інформації про: основних власників / засновників, орган державної реєстрації та Е-mail у невідповідності до довідки вих№2023/0512-21 від 12.05.2023 про бенефіціара, яка надана у складі документів тендерної пропозиції та інформації з ЄДР отриманої при перевірці замовником, чим не виконано вимогу п. 2 Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації щодо надання інформації про учасника. 5. На виконання абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. В супереч зазначеної вимоги, у складі документів тендерної пропозиції учасником надано довідку вих№2023/05-/12-03 від 12.058.2023 (файл «Довідка відсутність підстав.pdf»), яка не містить вищезазначену інформацію саме щодо укладених договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, чим не виконав вимоги абзацу 3 Додатку 5 до тендерної документації. 6. Учасником, у складі документів тендерної документації, не надано посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, а саме: Комерційного директора Київського регіону, чим не виконано вимогу пп. 2.2. п. 2 Додатку 7 до тендерної документації. 7. Учасником, у складі документів тендерної документації, не надано копії фінансової звітності, а саме: «Баланс" та "Звіт про фінансові результати" (для юридичних осіб) або "Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва" (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою(-ами) про прийняття їх органом Держстату або документом(-ами) про прийняття електронної звітності органом Держстату України тим самим не підтверджено фінансову спроможність учасника закупівлі, яка визначається як наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період, у розмірі 99,9% від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не виконано вимоги п. 4 Додатку 2 до тендерної документації. Керуючись п.40 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12 жовтня 2022 р., на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» повинен усунути невідповідності шляхом завантаження документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з урахуванням невідповідностей вказаних замовником, а саме: - Тендерну пропозицію, складену у відповідності до вимог Форми «Тендерна пропозиція» Додатку 1 до тендерної документації; - договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією; - довідку з інформацією про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації), громадянство, частку в статутному капіталі та пряме або опосередковане володіння цією особою самостійно чи спільно з іншими особами або незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи відповідно до структури власності підприємства передбаченої Наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» у відповідності до установчих документів; - відомості про учасника з інформацією у відповідності до вимог Додатку 6 до тендерної документації; - довідку в довільній формі про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було; - посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів; - копії фінансової звітності, а саме: «Баланс" та "Звіт про фінансові результати" (для юридичних осіб) або "Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва" (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою(-ами) про прийняття їх органом Держстату або документом(-ами) про прийняття електронної звітності органом Держстату України.
Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГУЛЕЦЬКИЙ ПАЛИВНО-ПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС" виявлено невідповідність у документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією для документального підтвердження відповідності Учасника, а саме: 1. Інформація, вказана у документі «Гарантійний лист» вих. № 8/3/2023 тд від 10.05.2023 року Про дотримання норм чинного законодавства, який надано учасником у складі документів тендерної пропозиції та завантажено у файлі «8 норми чинного законодавства.pdf», зазначена не у відповідності до вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, чим не виконано вимоги цього пункту тендерної документації. 2. На вимогу п.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано позитивний лист-відгук, завантажений у файлі «Договір Т-01-22. pdf», щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою, з яким було укладено аналогічний договір. У вищевказаному листі-відгуку предмет договору зазначено не у відповідності до наданого аналогічного договору, а саме: вказано «Постачальник продає електричну енергію», а не постачає як зазначено в аналогічному договорі, чим не виконано вимогу п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Учасником, у складі документів тендерної пропозиції, не надано копію актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів для юридичних осіб, чим не виконано вимогу пп. 8.1 п. 8 Додатку 3 до тендерної документації. 4. На вимогу п. 9 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання довідки з інформацією про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації), громадянство, частку в статутному капіталі та пряме або опосередковане володіння цією особою самостійно чи спільно з іншими особами або незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи відповідно до структури власності підприємства передбаченої Наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» учасником у складі документів тендерної пропозиції у файлі «37 довідка про засновників.pdf» надано довідку вих. № 37/3/2023 тд від 10.05.2023 року, яка не містить інформації про місце реєстрації кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів), чим не виконано вимогу п. 9 Додатку 3 до тендерної документації. 5. Учасником у складі документів тендерної пропозиції не надано копію Наказу про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, вказаної у наданій Учасником довідці про наявність власного структурного підрозділу Учасника або посадової особи вих. № 52/3/2023 тд від 10.05.2023 року, чим не виконано вимогу пп. 2.2.1. п. 2.2 Додатку 7 до тендерної документації. 6. Учасником, у складі документів тендерної пропозиції, на вимогу п. 2 Розділу 3 тендерної документації у файлі «BG 889.rar» надано банківську гарантію № 889-23Г від 12.05.2023 року, яка не містить конкретної дати початку строку дії гарантії, чим не виконано вимоги п.2 Розділу 3 тендерної документації та пп.6 п. 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Керуючись п.40 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12 жовтня 2022 р., на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), ТОВ «ІНГУЛЕЦЬКИЙ ПАЛИВНО-ПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС» повинен усунути невідповідності шляхом завантаження документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з урахуванням невідповідностей вказаних замовником, а саме: - лист щодо дотримання ним норм чинного законодавства України, у тому числі санкційного з посиланням на документи зазначені у вимозі п. 1 Розділу 3 тендерної документації; - позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента, завірений підписом та печаткою, з яким було укладено аналогічний договір у відповідності до вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації; - копію актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів для юридичних осіб; - довідку з інформацією про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації), громадянство, частку в статутному капіталі та пряме або опосередковане володіння цією особою самостійно чи спільно з іншими особами або незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи відповідно до структури власності підприємства передбаченої Наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» у відповідності до установчих документів; - копію Наказу про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів зазначеної у довідці про наявність власного структурного підрозділу Учасника або посадової особи вих. № 52/3/2023 тд від 10.05.2023 року; - банківську гарантію або зміни до неї з урахуванням зауважень викладених замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.