Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 320 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 39 600,00 UAH |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛАЛАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44055284 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Товкун |
Телефон: | +380674799654 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17200, Україна, Чернігівська область,Талалаївський р-н, селище міського типу Талалаївка, вул.Вокзальна, будинок 3 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", поданої на участь в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі - Вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо) код ДК 09111100-1 Вугілля (№ оголошення UA-2023-04-28-008624-a), було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» у складі пропозиції надано відгук (файл відгук Харків.pdf), який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відгук не містить інформацію найменування та кількість поставленого вугілля, суму оплати за поставлене вугілля, строки поставки вугілля. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист/відгук/ довідка повинні містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається (номер за наявності та дата укладення), контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв'язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (ПІБ, контактний телефон), найменування та кількість поставленого вугілля, суму оплати за поставлене вугілля, строки поставки вугілля, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника під час виконання договору, інформацію про виконання учасником своїх обов'язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок, дотримання учасником передбачених чинним законодавством вимог щодо охорони праці та застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником, іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно загальних положень цієї тендерної документації. Учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» у складі пропозиції надано Лист- згода на обробку персональних даних (зразок) вих № 11 від 05.05.2023року (файл згода персональні Жук.pdf ), який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: лист- згода не містить реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-згоду в довільній формі на збір та обробку персональних даних учасника (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі "Публічні закупівлі" – prozorro.gov.ua) (заповнюється керівником та службовою (посадовою) особою учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів із зазначенням її паспортних даних, дати народження та реєстраційного номеру облікової картки платника податків);
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСКОІЛ", поданої на участь в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі - Вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо) код ДК 09111100-1 Вугілля (№ оголошення UA-2023-04-28-008624-a), було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Учасником ТОВ «ТРАНСКОІЛ» у складі пропозиції не надано скан-копії документів, що підтверджують отримання вугілля Замовником згідно цього договору: оригінал(и) акту(-ів) приймання товарів з відміткою(ами) про прийом товарів Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: скан-копії документів, що підтверджують отримання вугілля Замовником згідно цього договору: оригінал(и) акту(-ів) приймання товарів з відміткою(ами) про прийом товарів. 2) Учасником ТОВ «ТРАНСКОІЛ» у складі пропозиції надано відгуки (файли Аналог.дог. ГУ Нацполіції Суми.pdf Аналог.дог. Макарівська вет.лікарня 05-12.pdf), які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: лист/відгук/ довідка повинні містити найменування та кількість поставленого вугілля, суму оплати за поставлене вугілля, строки поставки вугілля. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист/відгук/ довідка повинні містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається (номер за наявності та дата укладення), контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв'язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (ПІБ, контактний телефон), найменування та кількість поставленого вугілля, суму оплати за поставлене вугілля, строки поставки вугілля, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника під час виконання договору, інформацію про виконання учасником своїх обов'язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок, дотримання учасником передбачених чинним законодавством вимог щодо охорони праці та застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником, іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно загальних положень цієї тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-07-2023, 00:03
Період оскарження:
з 14-07-2023, 10:27 по 25-07-2023, 00:00
Документи: