Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 65d25f373fce4198a1b485c4db47d625
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 502 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Фрідріх |
Телефон: | +380687861842 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради |
10 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.