Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-04-2023, 00:00
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджета. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
ID закупівлі: 0e128a5b02d44954935cfcdaf9817978
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 091 418,61 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02003793 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козел Володимир |
Телефон: | 380992580598 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64200, Україна, Харківська область,Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 |
11 |
ВИМОГА Про усунення невідповідностей в документах в закупівлі UA-2023-04-12-006189-а У відповідності до вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), вимагаю усунути невідповідності та надати у складі тендерної пропозиції документи, які вимагаються замовником, а саме: Виконати вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» та додатку 1 до Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника критеріям відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. зі змінами та доповненнями) та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить перелік обладнання, транспорту та інше.
ВИМОГА Про усунення невідповідностей в документах в закупівлі UA-2023-04-12-006189-а У відповідності до вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), вимагаю усунути невідповідності та надати у складі тендерної пропозиції документи, які вимагаються замовником, а саме: Виконати вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» та додатку 1 до Тендерної документації та надати у складі тендерної пропозиції документи для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії режиму воєнного стану і Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.