Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 768a030c7c1743c4b03713fb86cf8e43
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Прилуцький технічний фаховий коледж |
ЄДРПОУ: | 00729149 Досьє YouControl |
Сайт: | http://agrokoledg.at.ua/ |
Контактна особа: | Ліна Лазарєва |
Телефон: | +380663681982 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,м. Прилуки, вул. Київська, 178 |
5 |
Вимоги про усунення невідповідностей: Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи з робочим місцем, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.Довідка надається за формою 2. УЧАСНИКОМ НАДАНО ДОВІДКУ Вих. No 6361 від «19» квітня 2023 р. НЕ ЗА ФОРМОЮ 2 На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає: Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Чернігівської області; Учасником не надано Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;Учасником не надано Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, а саме Менеджер відділу із взаємозв’язків зклієнтами – Антонова Тетяна Олександрівна; Наказ про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); учасником не надано Наказу на Менеджера відділу із взаємозв’язків зклієнтами – Антонова Тетяна Олександрівна; 2.4. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Учасником надано Довідки від ОСР датовані лютим місяцем 2023 року. Але не надано довідки від : ПРАТ "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО", ПРАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", ПРАТ" ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", ТОВ " ЛУГАНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ", ПРАТ "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО", АТ" ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", АТ"ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО", ДПЕМ ПРАТ "АТОМСЕРВІС", ДП " РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ", ПРАТ "ДТЕК ПЕМ- ЕНЕРГОВУГІЛЛЯ", ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО" (м.НОВИЙ РОЗДІЛ), ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"( м.НОВОЯВОРІВСЬК), ТОВ"ДТЕК ВИСОКОВОЛЬТНІ МЕРЕЖІ". ВІДПОВІДНО до п. 3 Додатку 1 учасник повинен надати: Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., за формою :зазначеною в даному додатку до ТД. Учасником не надано довідки за відповідною формою зазначеної в даному додатку до ТД. Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, визначеній у п. 3, учасник в складі тендерної пропозиції надає: 3.1.Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за 4 квартал 2022 року. Учасником не надано .Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за 4 квартал 2022 року 3.3. Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано Довідки від ОСР датовані лютим місяцем 2023 року. Але не надано довідки від : ПРАТ "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО", ПРАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", ПРАТ" ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", ТОВ " ЛУГАНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ", ПРАТ "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО", АТ" ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", АТ"ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО", ДПЕМ ПРАТ "АТОМСЕРВІС", ДП " РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ", ПРАТ "ДТЕК ПЕМ- ЕНЕРГОВУГІЛЛЯ", ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО" (м.НОВИЙ РОЗДІЛ), ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"( м.НОВОЯВОРІВСЬК), ТОВ"ДТЕК ВИСОКОВОЛЬТНІ МЕРЕЖІ". ВІДПОВІДНО до п. 4 Додатку 1 учасник повинен надати: - Реєстри надання компенсації споживачам, за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: [email protected] щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. Учасником не надано реєстри надання компенсації споживачам, за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: [email protected] щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця - Реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375(зі змінами) які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: [email protected] щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. Учасником не надано реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375(зі змінами) які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: [email protected] щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. - Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній звітний період. Учасником надано Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) файл 32654545_12S_4_22.xlsx.xlsx, без підпису керівника або КЕП/ УЕП, що не підтверджує, що даний звіт взагалі дійсний. ВІДПОВІДНО до п. 5 Додатку 1 учасник повинен надати: Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що на день подання пропозиції, учасник не перебуває в статусі «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. Учасником надано гарантійний лист Вих. No 6343 від «19» квітня 2023 р., де Учасник підтверджує що не має та не набував статусу «дефолтного», та не вказано про «переддефолтний» стан. ВІДПОВІДНО до п. 6 Додатку 1 учасник повинен надати: На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Учасником не надано довідки в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію: 1)- Довідка надається за формою 2. 2) Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку 3)посадову інструкцію посадової особи Учасника, а саме Менеджер відділу із взаємозв’язків зклієнтами – Антонова Тетяна Олександрівна; 4) Наказу на Менеджера відділу із взаємозв’язків зклієнтами – Антонова Тетяна Олександрівна 5) довідки від ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії : ПРАТ "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО", ПРАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", ПРАТ" ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", ТОВ " ЛУГАНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ", ПРАТ "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО", АТ" ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", АТ"ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО", ДПЕМ ПРАТ "АТОМСЕРВІС", ДП " РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ", ПРАТ "ДТЕК ПЕМ- ЕНЕРГОВУГІЛЛЯ", ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО" (м.НОВИЙ РОЗДІЛ), ТОВ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"( м.НОВОЯВОРІВСЬК), ТОВ"ДТЕК ВИСОКОВОЛЬТНІ МЕРЕЖІ". 6) Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., за формою згідно п. 3 Додатку 1 7) Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за 4 квартал 2022 року 8) реєстри надання компенсації споживачам, за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: [email protected] щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця 9) реєстри надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг операторам системи Додатком 5 до Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375(зі змінами) які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: [email protected] щоквартально накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця. 10) Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній звітний період.з підписом та печаткою керівника або підписані КЕП/ УЕП. 11) Підтверджуєчу інформацію від Учасника відповідно до п 5 Додатку 1 до ТД 12) довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. відповідно до п. 6 Додатку 1 ТД
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.